غند جاویدان برای اولین بار در وین برگزار می شود

© Sputnik / Evgeny BiatovУчастники шествия "Бессмертный полк" в Москве.
Участники шествия Бессмертный полк в Москве. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
برای اولین بار در مرکز اتریش "غند جاویدان" در جاده ستیفان مقدس وین برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری ارخوین مربی شورای همآهنگی سازمان همکاران روسیه در اتریش گفت: "پیش از این، رویدادها به روز پیروزی در نزدیکی بنای یادبود سربازان شوروی که در جریان آزادی اتریش از فاشیسم جان باختند، برگزار شد. امسال، یک مکان مرکزی انتخاب شد تا به این شکل هویت بین المللی بدهد و تا حد امکان افراد بیشتری را جذب کند".
راهپیمایی میلیونی «غند جاویدان» در مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2018
راهپیمایی میلیونی «غند جاویدان» در مسکو
غند جاویدان از ساعت 20:00 (21:00 به وقت مسکو) شروع می شود. عمدتاً مهاجران کشورهای اتحاد جماهیر شوروی در آن شرکت می کنند. صرب ها و بلغارها نیز علاقه زیادی نشان می دهند. اتریشی‌ها هم هستند که هر سال می‌آیند، زیرا در بین آنها افراد زیادی بودند که مخفیانه علیه فاشیسم مبارزه کردند. قبل از راهپیمایی، یک کنسرت دو ساعته ترتیب گردد. در آن تیم های از هموطنان و همچنین مهمانان بین المللی - کوبایی، صرب، ارمنی و بلغاریایی حضور دارند. اروخین گفت: من یک کشور خارجی را نمی شناسم که امسال چنین کنسرتی برگزار شود.
دمتری گفت: "ما مجوز رسمی از مقامات شهری شهر وین برای برگزاری رویدادهای روز پیروزی دریافت کردیم. امنیت توسط پولیس اتریش تامین می شود. علاوه بر این، تیم نظارتی ما با هماهنگی پولیس کار می کند. اوکراینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به رویداد ما واکنش منفی نشان می‌دهند، اما رهبر سازمان جوانان آنها از آنها خواست که رویداد ما را نادیده بگیرند و اقدامات تحریک آمیز ترتیب ندهند. بنابراین ما امیدواریم که همه چیز با آرامش پیش برود".
پیش از این، روسای نمایندگی‌های دیپلماتیک روسیه در وین و سفرای اکثر کشورهای مستقل مشترک المنافع، تاج‌های گلی را در بنای یادبود مرکزی سربازان آزادی‌بخش شوروی در میدان شوارتزنبرگ پلاتز و قبرهای شوروی در قبرستان مرکزی پایتخت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала