Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حملۀ مردان مسلح بر منزل ستاره منچستریونایتد+عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
ریانا تیلور دوست دختر تاهیت چونگ ستاره منچستریونایتد می‌گوید که مردان مسلح بر منزل آن‌ها حمله کرده‌اند و آشیای قیمتی شان را با خود برده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، از زمان کریسمس خانۀ چند بازیکن منچستریونایتد مورد دستبرد قرار گرفته و اشیای قیمتی آن‌ها دزدی شده است. پس از پل پوگبا، جسی لینگارد و ویکتور لیندلوف، شب گذشته خانۀ تاهیت چونگ ستاره 22 سالۀ یونایتد مورد حمله دزدان قرار گرفته و جواهرات، ساعت‌ها و کیف‌های طراحی شدۀ آن‌ها را با خود برده‌اند.
ریانا تیلور دوست دختر تاهیت چونگ در مصاحبه با نشریه The Sun در این مورد صحبت کرده‌ و می‌گوید که دزدان چاقو را بر گلوی چانگ گذاشته اند و سپس اشیای قیمتی آن‌ها را دزدیده‌اند.
وی در این مورد گفت:" ما خواب بودیم که ناگهان سه مرد وارد خانه شدند و من شروع به لرزیدن غیرقابل کنترل کردم و فکر کردم که این یک کابوس است. بعد از چند دقیقه متوجه شدم که واقعی است. یکی از این افراد با یک چاقوی بسیار بزرگ ما را تهدید کرد و دیگری از مچ پای تاهیت گرفت و او را از تخت بیرون کشید. یکی دیگر چوب بیسبال در دست داشت که آن را تکان می‌داد و فریاد می‌زد: "ساعت‌ها کجا هستند؟" آنها تاهیت را با نام مستعار "چانگی" صدا می‌کردند و می‌خواستند بدانند ساعت‌هایش کجاست. تاهیت اما ساعت هایش را در خانه نگه نمی‌داشت."
وی در ادامه افزود:" آن جوان‌ها وحشتناک بودند و به خصوص یکی بود که قد بلند داشت، تهدیدآمیز بود و شبیه رهبر به نظر می‌رسید. آنها مدام ما را تهدید می کردند و می‌گفتند اگر ساعتی پیدا کنند و ما دروغ بگوییم، خود ما را می ریزند. آنها تلفن‌های ما را برداشتند، سپس رولکس دست دوم من را که 3000 پوند ارزش داشت، به علاوه کیف لویی ویتون مرا با خود بردند."
نشریه سان می‌افزاید که حمله تقریباً 40 دقیقه به طول انجامید و چونگ پس از خروج سه مرد زنگ هشدار وحشت را به صدا درآورد. پولیس در عرض چند دقیقه به خانه او رسید، اما هیچ یک از دزدان دستگیر نشدند.
چونگ و تیلور بعد از این‌که هم‌دیگر را در یک کلوپ شبانه در بیرمنگام دیدند، شروع به صحبت در رسانه های اجتماعی کردند. او فصل 2021/22 را به صورت قرضی در بیرمنگام سیتی گذراند و در 20 بازی یک بار گلزنی کرد و پس از مصدومیت جزئی به شیاطین سرخ بازگشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала