Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بسکتبال NBA؛ "بدشانسی" مانع نتیجه‌گیری هوش‌مندانۀ بوستون شد

© AP Photo / Matt SlocumБаскетболисты во время матча НБА в Филадельфии
Баскетболисты во время матча НБА в Филадельфии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
تیم‌های میلواکی باکس و گلدن استیت وریرز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مسابقات راند دوم پلی آفNBA، بامداد امروز دو دیدار برگزار شد.
در اولین دیدار میلواکی باکس میزبان بوستون سلتیکس بود. نتیجه این سری یک بر یک مساوی دنبال می‌شد و مدافع عنوان قهرمانی می‌دانست که نباید مقابل چشمان هواداران خودی بازی را واگذار کند و در نهایت با درخشش یانیس آنته‌توکومپو، 103-101 به پیروزی رسید و سری را دو بر یک پیش افتاد.
یانیس در این بازی 42 امتیاز، 12 ریباند و 8 پاس گل به نام خود ثبت کرد تا نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشته باشد. جیلن براون نیز با 27 امتیاز و 12 ریباند، بهترین بازیکن سلتیکس در این دیدار جذاب بود، اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.
در همین حال، در شرایطی که بوستون برای به تساوی کشاندن بازی نیاز به دو امتیاز داشت و تنها 4 ثانیه به پایان مانده بود، اسمارت تصمیم گرفت پنالتی را به تخته بزند تا پس از ریباند شانس کسب دو امتیاز را داشته باشند، در ادامه بازیکنان بوستون موفق شدند توپ را به سبد برسانند اما این اتفاق چند صدم ثانیه بعد از اتمام بازی بود.
در دیدار دوم، گلدن استیت وریرز میزبان ممفیس گریزلیز بود. گلدن در این بازی، کوارتر اول را خیلی خوب شروع نکرد، اما در ادامه موفق شد کاملا بر حریف خود چیره شود و در نهایت با حساب 142-112 به پیروزی رسید تا سری را دو بر یک جلو بیافتد.
در این بازی استفن کری، 30 امتیاز و 6 پاس گل به نام خود ثبت کرد و در آن سمت، جا مورنت آمار بسیار خوب 34 امتیاز، 3 ریباند و 7 پاس گل از خود به جای گذاشت، اما نتوانست مانع شکست سنگین تیمش مقابل شاگردان استیو کر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала