Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه در میان دو راهی ماندن و رفتن؛ کیلیان باید تصمیم نهایی بگیرد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
همه‌ی مردم و رسانه‌ها در مورد آینده کیلیان امباپه صحبت می‌کنند و باید این بازیکن در این باره تصمیم بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ آینده کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن مورد توجه همه است. وضعیتی که در حال طولانی شدن است اما باید در روزهای آینده به پایان برسد.
قرارداد وی در ماه جون به فرجام می‌رسد و این ملی پوش در مورد آینده‌ی خود تصمیمی نگرفته در حالی‌که وی دو پیشنهاد بسیار مهم در دوران حرفه‌ای خود دریافت کرده است.
یکی از این دو پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله با پاریسن‌جرمن و دیگری قرارداد طولانی مدت با رئال مادرید است. در حال حاضر این فایل بیش از هر زمان دیگری مبهم به نظر می‌رسد و اطلاعات متناقض در حال افزایش است.
عصر امروز پنجشنبه رسانه‌ی "له پاریسین" مدعی شد که پی‌اس‌جی با نزدیکان این بازیکن و شخص خود وی به توافق اصولی دست یافته است. مشکل اما در این روند این است که مادرد امباپه صحبت در این مورد را رد کرد.
گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا هم با انتشار گزارشی مدعی شد که کیلیان امباپه همچنان در حال فکر کردن است در حالی‌که برای جذب وی رئال مادرید نزدیک شده است. این رسانه‌ی ایتالیا همچنان آورده که توافقنامه‌ای برای حقوق تصویر بین امباپه و رئال در شرف تکمیل شدن است. به نوبه خود، پاریسن‌جرمن تمام تلاش خود را می‌کند تا تعادل را به سمت خود برگرداند و به وضوح گزینه‌ای مناسب در سر شماره 7 خود باقی می‌ماند. رسانه‌های فرانسوی همچنین توضیح می‌دهند که این گسترش فرضی حتی فراتر از این کشور می‌رود و به یک موضوع سیاسی بدل شده است.
قطری‌ها به دنبال داشتن وی به عنوان بازیکن پی‌اس‌جی در جام جهانی 2022 فکر می‌کنند و فرانسوی‌ها هم به فکر حضور او در المپیک 2024 هستند.
در هر صورت، همچنان طبق گزارش گاتزتا این سریال به زودی به پایان خود می‌رسد زیرا انتظار می‌رود پاسخ نهایی کیلیان امباپه در هفته آینده مشخص شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала