اوکراین نمی‌خواهد درگیری با روسیه را خاتمه دهد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Белоруссии Александр Лукашенко. Архивное фото
Президент Белоруссии Александр Лукашенко. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2022
عضو شوید
لوکاشنکو: الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، معتقد است که رهبری اوکراین نمی خواهد از طریق دیپلماسی به مناقشه فعلی با روسیه پایان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس دولتی بلتا اطلاع داده است که اخیراً موضوع دونتسک و لوگانسک در گفتگو با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مورد بحث قرار گرفت و وی به تفصیل در مورد پیشنهادات مربوطه ارائه شده به رهبری اوکراین صحبت کرد.
Президент Белоруссии Александр Лукашенко выступает на митинге, организованном в его поддержку на площади Независимости в Минске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
لوکاشنکو: اوکراین مدت‌ها قبل برای حمله به نیروهای روسیه در بلاروس آماده می‌شد
لوکاشنکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: "هیچ پاسخی وجود ندارد. رهبری اوکراین نمی خواهد از طریق دیپلماسی به جنگ پایان دهد؟ بنابراین آنها نمی خواهند".
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد شکنجه و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، به همین علت، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیربناهای نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 مارچ، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها توانایی جنگی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادی دونباس است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала