Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره دفاعی چلسی در آستانه‌ی پیوستن به بارسا + عکس

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
آزپیلیکوئتا و آلونسو دو ستاره چلسی هستند که قصد دارند در تابستان لندن را ترک نموده و به بارسلونا بپیوندند.
به گزارش اسپوتنیک؛ زوج دفاعی مهم چلسی متشکل از سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو؛ دوست دارند که طی انتقالات تابستانی امسال به بارسلونا بروند. دو انتقالی که توماس توخل را مجبور خواهد کرد تا تقریباً به یک خط دفاعی جدید رو بیاورد.
آلونسو که از 2016 به این تیم پیوست و آزپیلیکوئتا از فصل 2012-2013 در خدمت آبی‌ها بوده، هر دو اسپانیایی در زمان حضورش شان در لندن به مهره‌های اصلی باشگاه بدل شده بودند.
آزپیلیکوئتا در تابستان امسال پیش از تمدید یک ساله جدید به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند از چلسی جدا ود در حالی‌که قرارداد آلونسو در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید.
رسانه‌ی کاتالانی موندو دپورتیوو گزارش داده که بارسلونا آماده است تا به بلاتکلیفی قراردادش فشار بیاورد و آنها را در تابستان امسال به نیوکمپ منتقل نماید.
به اساس این ادعا؛ این دو بازیکن "فریفته پوشیدن لباس آبی‌واناری بارسا هستند" و "می‌خواهند بیایند" و فصل آینده زیر نظر سرمربی ژاوی بازی کنند.
با این حال دیپورتیوو می‌افزاید که بارسلونا به خاطر یک دهه حضور آزپیلیکوئتا در استمفورد بریج و داشتن یک "تعهد اخلاقی" برای جدایی اجباری، "مشکل برای مذاکره" با این بازیکن وفادار به باشگاه ندارد.
آزپیلیکوئتا با توجه به تطبیق پذیری‌اش در پست‌های دفاعی، بازیکنی "بسیار مناسب" برای بارسلونا باقی می‌ماند و کاملا واضح است که آنها می‌خواهند در مقطعی برای جذب او تلاش کنند.
در مورد آلونسو این گزارش ادعا می‌کند که مدافع چپ اسپانیایی "منتظر بازی برای بارسلونا" است و او خوشبین است که باشگاه به او اجازه دهد با "قیمت کم" به آنها بپیوندد.
اگر هر دو بازیکن تابستان امسال جدا شوند، توماس توخل به دنبال یک خط دفاعی تقریباً کاملاً جدید خواهد بود.
مدافعان میانی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن در حال حاضر قرار است با نقل و انتقالات آزاد جدا شوند - اولی در خط انتقال به رئال مادرید است و دومی نیز ظاهراً برای بارسلونا قرارداد بسته است.
بنابراین اگر آزپیلیکوئتا و آلونسو آنها را دنبال کنند، به این معنی است که توخل با توجه به توانایی آزپیلیکوئتا برای بازی در آنجا، به یک دفاع چپ جدید، سه مدافع میانی و همچنین پوششی برای دفاع راست نیاز خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала