Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد لوکاکو به سینه دو باشگاه اروپایی + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
روملو لوکاکو با وجود این‌که آینده‌اش در چلسی نامشخص است اما پیشنهادات 2 باشگاه را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی باشگاه چلسی با وجود گمانه زنی‌ها در مورد آینده‌اش ظاهرا پیشنهادات دو باشگاه آث میلان و نیوکاسل یونایتد را رد کرد.
این بازیکن 28 ساله از زمانی بازگشت به استمفوردبریج قابل انتظار ظاهر نشده است. او که با 97.8 میلیون پوند از اینترمیلان به چلسی پیوست در 23 بازی لیگ برتر تنها 5 گل به ثمر رسانده است.
لوکاکو اخیراً جایگاه‌اش در ترکیب اصلی توماس توخل را به کای هاورتز داده و مربی آلمانی از ستاره‌اش به عنوان 9 کاذب استفاده کرده است.
روابط لوکاکو و توخل از زمانی‌که این مهاجم در مصاحبه با Sky Italia از ناامیدی خود از سیستم سرمربی‌اش انتقاد کرد، تیره شد.
او خیلی زود عذرخواهی نمود اما کافی بود و جایگاه‌اش در باشگاه از دست رفت و رابطه‌ی درستی با سرمربی برقرار کرده نتوانست.
طبق گزارش ایونینگ استاندارد، او هرگونه علاقه‌ای از سوی میلان یا نیوکاسل یونایتد را رد می‌کند، حتی در حالی که او همچنان در برنامه‌های توماس توخل جایی درست حسابی ندارد.
دستمزد نجومی 300.000 پوندی در هفته او احتمالاً تیم‌های مطرح اروپایی از جمله تیم سابقش اینترمیلان را برای جذب دوباره وی منصرف خواهد کرد.
نیوکاسل، با ثروت اندوزی تازه به عنوان یکی از معدود باشگاه‌هایی در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند خواسته‌های لوکاکو را برآورده کند.
با این حال، همانطور که منبع ذکر شده گزارش می‌دهد، خود بازیکن بلجیمی به فکر انتقال به سرخابی‌ها نیست.
زمانی‌که لوکاکو سال گذشته با اسکای ایتالیا صحبت کرد، پشیمانی خود از نحوه ترک اینترمیلان را برجسته کرد و گفت که می‌خواهد روزی برگردد اما دیلی استار گزارش می‌دهد که اگر این مهاجم بخواهد تابستان امسال به سری آ بازگردد، باید دستمزد خود را نصف کند.
در همین حال ناامیدی وی روز به روز در لندن افزایش می یابد و این‌که بگوییم روملو لوکاکو در این فصل ناامید کننده بوده، دست کم گرفتن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала