Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهار بازی باقی مانده حُکم مرگ و زندگی را برای بارسا دارد

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
بازی‌های باقی‌مانده بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، به لحاظ مالی حکم مرگ و زندگی را برای این تیم دارد زیرا بین 50 تا 100 میلیون یورو در خطر است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید این شنبه قهرمان رقابت‌های لالیگا شد تا بارسلونا دیگر هیچ امیدی برای کسب جام در فصل جاری نداشته باشد و فصل را بدون دستآورد به پایان برساند.
اکثر فوتبال‌دوستان فکر می‌کنند که فصل دیگر حساسیتی برای بارسلونا ندارد اما این طور فکر کردن اشتباه است زیرا بازی‌های باقی مانده از لحاظ مالی حکم مرگ و زندگی را برای بلوگرانا دارد.
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، بارسا در صورتی که موفق به حفظ جایگاه دومی نشود، جواز حضور در رقابت‌های سوپر کاپ اسپانیا را کسب نخواهد کرد و به این ترتیب 8 میلیون یورو سود خالص و چند میلیون یورو پول فروش تکت بازی‌ها را از دست خواهد داد.
بارسا در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، 42 میلیون یورو را از دست خواهد داد که می‌تواند از حضور در مرحله یک چهارم نهایی دریافت کند و اگر از این مرحله پیش برود، ممکن این پول بیشتر گردد.
سویا رقیب جدی برای بارسلونا محسوب می‌شود که هم‌ امتیاز با این تیم است و در رده سوم جدول قرار دارد. اندک‌ترین لغزش بارسا ممکن سبب شود این تیم با حساب پاداش نائب قهرمانی لالیگا، بین 50 تا 100 میلیون یورو ضرر را متقبل شود و شرایط مالی‌اش بدتر گردد.
بارسا در حال حاضر به کسب سهمیه بسیار نزدیک است اما 4 بازی پایانی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و ژاوی باید احتیاط زیادی انجام دهد.
حالا دیده شود که این تیم می‌تواند تا هفته پایانی جایگاه دومی را حفظ کند و خودش را از این ضرر بزرگ نجات دهد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала