Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری‌آ‌ ایتالیا وارد متاورس شد

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
عضو شوید
لیگ فوتبال ایتالیا وارد دنیای متاورس می‌شود تا راه جدیدی برای تماشای فوتبال به طرفداران این ورزش ارائه کند.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های سری‌آ ایتالیا مخاطبان زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند اما باتوجه به ورود لیگ برتر فوتبال ایتالیا به دنیای متاورس، نحوه تماشای مسابقات از سوی تماشاگران دست خوش تغییر خواهد شد.
متاورس یک اصطلاح گسترده است و به طور کلی به محیط‌های مشترک دنیای مجازی اشاره دارد که افراد می‌توانند از طریق اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
این اصطلاح می‌تواند به فضا‌های دیجیتالی اشاره داشته باشد که با استفاده از واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) شباهت بیشتری به دنیای واقعی پیدا می‌کنند.
بازی میلان و فیورنتینا امشب در استادیوم معروف سن سیرو، اولین بازی فوتبالی خواهد بود که در آن هواداران از آفریقا و خاورمیانه می‌توانند آن را از "اتاق سری آ در متاورس نمسیس" تماشا کنند.
در طول مسابقه میلان صدرنشین به تلاش خود برای کسب اولین عنوان سری‌آ ایتالیا پس از سال 2011 ادامه می‌دهند، کاربران می‌توانند با ویژگی‌های مختلف موجود در اتاق در بازی تعامل داشته باشند.
در جریان این بازی که میلانی‌ها برای نخستین اسکودتوی خود پس از بیش از 10 سال می‌جنگند، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از قابلیت‌های موجود در این اتاق با یکدیگر تعامل کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала