Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 4 – اسپانیول 0؛ سی‌وپنجمین قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا + عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد
كريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا، قهرمانی خودش را قطعی کرد و برای سی و پنجمین بار این جام را بالای سر خواهد برد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در چهارچوب هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لالیگا، و در حالی که تنها یک امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی‌اش نیاز داشت، در سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول بود و موفق شد با شکست این تیم با نتیجه 4-0 حریف برای سی‌وپنجمین بار قهرمانی لیگ اسپانیا شود.
آنچلوتی در این دیدار بخاطر بازی حساس برابر سیتی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد، به اکثر ستاره‌های اصلی تیمش استراحت داده بود و با بازیکنان نیمکت نشین برابر حریف کاتالانی قرار گرفته بود.
با این هم رئال نمایش بسیار درخشان داشت و در نیمه نخست با دو گُل رودریگو گوئس در دقایق 33 و 43 به برتری رسید.
کهکشانی‌ها در نیمه دوم نیز نمایش بسیار خوبی داشتند و مارکو آسنسیو در دقیقه 55 موفق به زدن گُل سوم شد تا اختلاف سه برابر گردد.
در این دیدار ایسکو نیز موفق به زدن یک گُل شد اما گُل وی مردود اعلام شد و در نهایت این در دقیقه 81 با کریم بنزما به گُل چهارم رسید.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و رئال مادرید توانست قهرمانی خودش را قطعی کند.
این قهرمانی، سی‌وپنجمین قهرمانی کهگشانی‌ها در رقابت‌های لالیگا بود و این تیم جایگاه خود را به عنوان پُر افتخارترین تیم لالیگا، استحکام بخشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала