Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب مادر رونالدو در مورد کودکی پسرش

© REUTERS / MARCO BERTORELLOДолорес Авейру и Криштиану Роналду
Долорес Авейру и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، در گفت‌وگو با خبرنگار مطرح کشور پرتگال در مورد کودکی پسرش صحبت کرد و اظهار داشت که برای کریس بهترین هدیه توپ فوتبال بود.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، در کودکی روزهای سختی را سپری کرده است و با دشوارهای فراوانی بزرگ شده است.
این بازیکن اما در نوجوانی و جوانی به ستاره بزرگی تبدیل شد و در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی کرده و عناوین بزرگی به دست آورده است.
ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو، مادر این بازیکن می‌گوید که پسرش با استعداد فوق‌العاده به دنیا آمده بود و رسیدن به چنین جایگاهی برای از سوی خالقش هدیه داده شده بود.
وی در گفت‌وگویی با مجری تلویزیون پرتگالی نونو مارکل، در مورد کودکی پسرش صحبت کرده و اظهار داشت که بهترین هدیه برای پسرش در کودکی توپ فوتبال بوده است.
وی در این گفت‌وگو موقعیتی را به یاد آورد که رونالدوی نوجوان بایسکلی را که به او هدیه داده بود، رد کرد.
ماریا دولورس در ویدیویی که از انستاگرام نونو مارکل به نشر رسیده است، در این مورد گفت:" زمانی بود که به او پیشنهاد خرید بایسکل دادم اما او گفت: "اوه مادر، من بچه نیستم!" من بایسکل نمی‌خواهم. او با یک توپ بیشتر از بایسکل خوشحال بود. توپ بهترین هدیه‌ای بود که هر کسی می‌توانست به او بدهد. او توپ را می‌گرفت و از خانه بیرون می‌رفت تا به تلویزیون وابسته نشود. رونالدو صبح راه زیادی را می‌رفت و فقط شب برای شام به خانه می‌آمد و من نگران نبودم زیرا می دانستم کجاست."
آویرو متوجه شد که رونالدو استعداد فوتبال بازی کردن را دارد و او اجازه داد آنچه را که از دل و جان می‌خواست را داد.
او در این مورد گفت:" "او با این موهبت به دنیا آمد. یک مادر باید به فرزندش اجازه دهد آنچه را که می‌خواهد انتخاب کند. مادران کسانی هستند که باید برای فرزندان خود الگو باشند. وقتی رونالدو کودک بود و او را در حال بازی دیدم، با خود گفتم که او استعداد ذاتی دارد."
اگرچه یونایتد در این فصل بسیار ضعیفی بوده، اما هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که رونالدو بازیکن برجستۀ این تیم بوده است. در واقع، شیاطین سرخ بدون مهاجم به جایی که در حال حاضر در آن قرار دارند، نمی‌بود.
تا کنون ستاره پرتگالی در 35 بازی برای شیاطین در تمامی رقابت‌ها 22 گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است.. در حالی که چهار بازی تا پایان این فصل لیگ باقی مانده است، او به دنبال رساندن تیمش به لیگ قهرمانان اروپا است و پس از 12 سال نخستین فصل را بدون جام سپری خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала