Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شش سال انتظار برای انتقام؛ کلوپ با امری تسویه حساب می‌کند؟

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، 6 سال قبل در فینال لیگ اروپا برابر اونای امری شکست خورد و امشب به دنبال انتقام در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.
به گزارش اسپوتنیک، تا دقایق دیگر و در دومین شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان ویارئال شگفتی‌ساز است و با توجه به این که نماینده اسپانیا بایرن مونیخ از گردونۀ این رقابت‌ها حذف کرده‌است، کار سختی در پیش دارد.
این بازی فرصت مناسبی برای یورگن کلوپ است تا انتقام شکست و از دست دادن جام قهرمانی لیگ اروپا را از اونای امری همتای اسپانیایی خود بگیرد.
شش سال قبل لیورپول در دیدار نهایی لیگ اروپا، در ورزشگاه جاکوب پارک در بازل سوئیس،به مصاف سویا که در آن زمان امری هدایت آن را به عهده داشت، رفت و با وجود این که نیمه نخست را برنده شد، در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-3 شکست خورد و اندلسی‌ها جام را بالای سر بردند.
با آن که در این شش سال بارها و بارها کلوپ در برابر تیم‌هایی که امری هدایت آن‌ را به عهده داشت، قرار گرفته و به برتری رسید اما دیدار امشب به معنای واقعی فرصت تسویه حساب است زیرا سرخ‌ها اگر موفق به شکست زیر دریایی‌های زرد شوند، فرصت رسیدن به جام را از آن‌ها خواهند گرفت و به این ترتیب کلوپ انتقامش را خواهد گرفت.
البته لیورپول کار ساده نخواهد داشت زیرا ویارئال در این فصل فوق‌العاده ظاهر شده و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، موفق به حذف بایرن و یوونتوس شده است.
حالا دیده شود که در ورزشگاه آنفیلد و در نهایت ال مادریگال چه نتایجی به دست خواهد آمد و چه تیمی راهی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала