Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: "می‌خواهم تمام آنچه دارم را به نمایش بگذارم"

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
سرخیو راموس از دشواری‌های پیوستن‌اش به پاریسن‌جرمن و وفق یافتن‌اش با این تیم صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاریسن‌جرمن از روزی که به پی‌اس‌جی پیوسته و نتوانسته در بهترین فرم ممکن باشد، ابراز تاسف کرد اما وی مشتاق است تا بتواند دوباره خود را ثابت کند.
این مدافع نام‌آور که به خاطر مصدومیت از بازی منظم برای پاریسی‌ها دچار مشکل شده می‌گوید؛ در حالی که سازگاری با شهر دشوار بود ولی رختکن کار را برای او بسیار آسان ساخت.

راموس به کانال رسانه‌ای پاریسن‌جرمن گفت: "در ابتدا سازگاری سخت بود، پس از سال‌ها حضور در باشگاه دیگری بود، جایی‌که همه چیز را تحت کنترل داشتید، باشگاه، خانه، مدرسه کودکان. رسیدن به شهر دیدنی مثل پاریس چندان آسان نبود، پیدا کردن خانه سخت بود. سازگاری با تیم سریع رخ داد چون بازیکنانی بودند که قبلاً با آنها بازی کرده بودم."

در همین حال راموس به ویژه نقش کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکا را که چندین سال با او در رئال مادرید گذرانده بود و چندین جام از جمله لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بود، برجسته کرد.

راموس در مورد کیلور گفت: "او برادر من است. ما یک رابطه فوق العاده و منحصر به فرد در رئال مادرید داشتیم و ملاقات با او در اینجا همه چیز را برای من آسان کرده است."

راموس خاطرنشان کرد که ترک رئال مادرید و پایتخت اسپانیا به او اجازه داده که قدر برخی چیزها را بداند.

راموس گفت: "پاریس چیزهای خاص و جادویی دیگری هم دارد. خوب است که تغییر کنید تا از آنچه تجربه کرده‌اید و آنچه نمی‌دانید قدردانی کنید. شما دیدگاه گسترده‌تری باید داشته باشید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала