Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید "سادیو مانه" بابت مراقبت لیورپول از بازیکنان مسلمان در ماه رمضان

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
ملی پوش سنگالی و چند تن از هم‌تیمی‌هایش در طول ماه اپریل روزه گرفته اند و با این وجود در چهار جبهه برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند.
به گزارش اسپوتنیک، در ماه رمضان که امسال از اول اپریل تا اول ماه می ادامه دارد، مسلمانان در تمام طول ماه از طلوع تا غروب آفتاب روزه می گیرند و ستاره‌های لیورپول چون سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا نیز در این ماه روزه گرفته‌اند.
سادیو مانه ستاره سنگالی از مراقبتی که لیورپول از بازیکنان مسلمان خود در طول ماه رمضان داشته خرسند است و می‌گوید که باشگاه برای برآوردن نیازهای آن‌ها تلاش زیادی کرده است.
او در این مورد به بین اسپورت گفت:" راستش آسان نیست زیرا بازی، تمرین و انجام فریضۀ رمضان برای ورزشکاران دشواری خواهد بود. اما قبل از ماه رمضان سعی کردیم با مربی صحبت کردیم و به مدیران باشگاه گفتیم که زمان تمرین را تغییر دهد. حال صبح تمرین می‌کنیم. برای ما راحت‌تر است اگر صبح تمرین کنیم، وقت برای استراحت و رفتن به خانه خواهیم داشت."
مانه در ادامه افزود:" اگر چنین نبود، سخت می‌شد زیرا حدود دو یا سه تمرین کنیم و آن زمان انرژی زیادی نخواهیم داشت. آن‌ها از ابتدأ گفتند بله و فکر می‌کنم این کار را آسان‌تر کرد. ما سعی می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم. لیورپول سعی کرد همه چیز را برای ما راحت کند. ما با متخصص تغذیه خود صحبت کردیم، به خصوص قبل از بازی او همه چیز را برای ما راحت تر انجام داد."
این در حالی‌ست که مانه در عبادات خودش بسیار جدی است و در کنار چند بازیکن دیگر همواره به مسجدی که در بندی لیورپول وجود دارد، می‌رود و به قرائت قران مجید و ادای نمازهایش می‌پردازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала