Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

600 بازی برای رئال؛ سیتی برای "بنزما" خاطره‌ساز می شود؟

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
کریم بنزما امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی به رکوردی ویژه خواهد رسید.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید و منچسترسیتی امشب از ساعت 11:30 به وقت افغانستان در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.
بخش زیادی از نگاه ها، امشب روی کریم بنزما معطوف است چرا که او کسی بود که با گلزنی هایش در مراحل قبل، رئال مادرید را به مرحله نیمه نهایی رساند و اکنون باید دید که در مرحله نیمه نهایی هم می تواند درخششی که مقابل پاریسن جرمن و چلسی داشت را تکرار کند یا خیر.
بازی مقابل منچسترسیتی یک بازی ویژه برای کریم بنزما از لحاظ آمار و اعداد خواهد بود چرا که کریم بنزما در بازی مقابل منچسترسیتی به تعداد 600 بازی برای رئال مادرید می رسد و بدین ترتیب برعلاوه برابری با پاکو خنتو یک رکورد ویژه را برای خودش ثبت می کند.
کریم در این فصل با 39 گل در 40 بازی عملکرد فوق العاده ای داشته است و به خصوص در چمپیونزلیگ با هت تریک هایش مقابل پی اس جی و چلسی در صعود رئال نقش مهمی ایفا کرده است.
بنزما در سه بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ هفت بار گلزنی کرده است. بنزما تا کنون چهار چمپیونزلیگ برده یعنی دو تا کمتر از خنتو. بنزما در ادامه فصل درخشانش در مسیر کسب توپ طلا هم قرار دارد.
بنزما از تابستان 2009 در رئال مادرید حضور دارد و اکنون به تعداد 600 بازی برای رئال مادرید رسیده است و تبدیل به اسطوره مادریدی ها شده است.
بنزما می تواند با گلزنی مقابل منچسترسیتی، 600 اُمین بازی خود برای رئال مادرید را تبدیل به یک بازی خاص و ویژه کند و باید دید که این اتفاق می افتد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала