Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: رئال به آسانی تسلیم نمی‌شود، بنزما مهاجم درجه یک است

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید، به تمجید از حریف پرداخت و اظهار داشت که باید بهترین باشند تا موفق به شکست پُر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا شوند.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی فردا شب در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است و کار دشواری در پیش دارد.
با این حال پپ گواردیولا می گوید که منچسترسیتی باید در هر دو بازی مقابل رئال مادرید "استثنایی" باشد تا شانس شکست دادن آن‌ها را داشته باشد و او از تیمش خواسته است تا به سبک بازی همیشگی خود پایبند باشد.
پپ این موضوع را در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مطرح کرد و گفت:" دو سال قبل در دور یک‌هشتم نهایی، رئال را رفت و برگشت شکست دادیم. البته بازی برابری بود و سپس دور بعد حذف شدیم. در یک‌دهه گذشته همواره سیتی را در لیگ قهرمانان دیده‌ایم. از دور گروهی توانسته‌ایم صعود کنیم و به نیمه نهایی و فینال هم رسیده‌ایم. سیتی روند رو به رشدی در این رقابت‌ها داشته است. حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان حس فوق العاده‌ای دارد. در بارسا و بایرن با تاریخ بزرگ‌شان و بهترین بازیکن‌های دنیا همیشه این فشار روی شما بود که باید در این مرحله حاضر باشید و حالا در سیتی از اینکه بازهم به نیمه نهایی رسیده‌ایم، لذت می‌برم. اگر در نیمه نهایی هستید، یعنی کارتان را خوب انجام داده‌اید. باید دو بازی بی نقص برابر رئال انجام دهیم و پایاپای رقابت کنیم. نیاز نیست بگوییم که چه احترامی برای رئال قائل هستیم ولی هدف ‌ما رسیدن به فینال و قهرمانی است. برای این مهم باید رئال را شکست دهیم. در فینال هم مهم نیست حریف لیورپول باشد یا ویارئال."
او در پاسخ به این پرسش که چه کسی در پست دفاع راست بازی خواهد کرد، گفت:" کایل 10 روز گذشته تمرین نکرده است، جان از پس از بازی برابر برایتون. به همین دلیل، نمی‌دانم آنها تمرین خواهند کرد یا نه. ما می‌بینیم که آن‌ها چه احساسی دارند و فردا تصمیم خواهم گرفت."
پپ در مورد بنزما گفت:" برای من کریم بنزما مهاجم درجه یک است و سال‌هاست در چنین سطحی بازی می‌کند. او گل‌های زیادی در دوران فوتبالش زده و باید برابر او و دیگر مهاجمان رئال به ‌خوبی دفاع کنیم و نیز به فکر خلق موقعیت گلزنی باشیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала