Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چند هفته تا جاودانگی کاپیتان رئال؛ مارسلو با شکستن رکورد "خنتوی بزرگ" بزرگ می‌رود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
عضو شوید
مارسلو با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا، پرافتخارترین بازیکن رئال مادرید خواهد شد و با 24 جام از خنتو بزرگ‌ترین اسطورۀ کهکشانی‌ها عبور خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده و مدعی قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم در حال حاضر با 15 امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفته است.
با توجه به اختلاف فاحش در رقابت‌های لالیگا، به نظر می‌رسد که این تیم قهرمان خواهد شد و مارسلو مدافع چپ و برازیلی رئال مادرید، جام را بالای سر خواهد برد.
در صورتی که این اتفاق بیفتد، ستاره برازیلی پرافتخارترین بازیکن رئال مادرید خواهد شد و با 24 جام از خنتو بزرگ‌ترین اسطورۀ کهکشانی‌ها عبور خواهد کرد.
این بازیکن تا حالا 5 جام لالیگا، 5 سوپرکاپ اسپانیا، 4 لیگ قهرمانان اروپا،4 جام باشگاه‌های جهان، 3 سوپرجام اروپا، 2 کوپا دل ری را بالای سر برده و در کنار خنتو 23 جام دارد.
مارسلو در حالی به این افتخار بزرگ بسیار نزدیک شده که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала