Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 2 اورتون 0؛ کلوپ رها کردنی صدر نیست + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول با پیروزی دو گله در زمین خودی برابر اورتون؛ به یک قدمی من‌سیتی رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته سی‌وچهارم از سری مسابقات لیگ برتر جزیره امشب آنفیلد دربی مرسی‌ساید میان دو تیم فوتبال لیورپول و اورتون را میزبانی کرد که سرانجام سرخ‌ها با حساب 2-0 به برتری رسیدند.
در حالی‌که شب قبل منچسترسیتی به برتری رسیده بود و فاصله‌ی 4 امتیازی با لیورپول ساخته بود، شاگردان کلوپ در دیدار امشب محکوم به برتری بودند که سه امتیاز موردنظر شان را به شکل درست آن به دست آوردند.
نیمه اول بازی با وجود تلاش‌های دو طرف به خصوص ستاره‌های میزبان با تساوی 0-0 به پایان رسید و گلی در پی نداشت.
در نیمه دوم نیز بازی متعادل شروع شد اما گویا فرصت با لمپارد یار نبود زیرا هرچه زدند به در بسته خورد تا این‌که در دقیقه 62 بازی برعکس انتظار دروازه تافی‌ها گشوده شد. جایی که محمدصلاح در میان سردرگمی دفاع مهمان پاس خوبی به روبرتسون فرستاد و این هافبک فرصت طلب به خوبی آنرا وارد تور کرد تا حساب کار 1-0 شود.
شاگردان لمپارد که همه چیز را از دست رفته می دیدند بسیار تلاش کردند تا بتوانند به بازی برگردند.
با وجودی‌که ستاره‌های میزبن به خوبی بازی را در کنترول داشتند و بارها تا امر گل‌زنی پیش رفتند ولی پیکفورد تسلیم شدنی نبود و در سخت‌ترین شرایط نیز دروازه‌اش را بسته نگهداشت تا هم تیمی‌هایش بتوانند بازی را به تساوی بکشانند، فرصت‌هایی که پشت سرهم از دست رفت تا این‌که نوبت به گل دوم لیورپول رسید. جایی که این‌بار از سمت راست توپ رسیده را لوئیز یاز خواست ضربه برگردان بزند که شوت وی پس از برخورد به زمین بلند شد و دیوید اوریگی هم از راه رسید و با ضربه سر توانست دروازه را باز کند.
در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با حساب 2-0 به سود لیورپول به پایان رسید.
با این نتیجه سرخ‌ها 79 امتیازی شدند و در یک امتیازی منچسترسیتی خود را حفظ کردند. در حالی‌که با 29 امتیاز در رده 18 قرار گرفت و همچنان درگیر بقا در لیگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала