Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرندپری ایتالیا؛ قهرمانی ورستپن در شب ناامید کننده‌ی همیلتون + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Max Verstappen مکس ورشتاپن Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка
Max Verstappen   مکس ورشتاپن  Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Гонка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
در شبی که تیم فراری خوب نبود و شاهد نمایش‌های ناامیدکننده همیلتون بودیم؛ مکس ورستپن به قهرمانی رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت‌های جایزه بزرگ فرمول یک ایمولا امروز در "پیست مسابقات بین‌المللی انزو دینو فراری" ایتالیا راه اندازی شد که سرانجام تیم ردبول همه چیز را به سود خود پایان داد زیرا مکس ورستپن در خانه حریف‌اش (فراری) فاتح چهارمین مسابقه فصل شد.
ورستپن با عملکرد فوق العاده‌اش 63 دور رقابت‌های امروز را در مدت زمان 1:32:07.986 طی کرد و زودتر از دیگر به خط پایان رسید. راننده هالندی از همان ابتدای کار استارت درخشان داشت و به موقع از رقبا پیشی گرفت در حالی‌که سرجیو پرز از استارت بد شارل لکلرک نهایت بهره را برد و پشت سر ورستپن قرار گرفت تا علاوه بر این‌که در رتبه دوم جای بگیرد، حاشیه امنیت مناسبی نیز برای هم تیمی خود در ردبول ایجاد کند.
در همان آغاز کار مسابقات دنیل ریکیاردو از مک لارن و کارلوس ساینز از فراری باهم تصادف کردند تا ساینز خیلی زود از دور مسابقات حذف شود در حالی‌که او به تازگی با فراری قرارداد امضا کرده است.
در پایان رقابت مکس ورستپن با اقتدار اول شد و پشت سر او هم تیمی‌اش سرجیو پرز قرار گرفت. لندو نوریس هم موفق شد امشب به سکو برسد تا نشان بدهد که مک لارن به این فصل برگشته است. اما جالب توجه جایگاه همیلتون بود که پس از طی کردن یک روز بسیار بد، در رتبه سیزدهم به کارش خاتمه داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала