شاهزادگان سعودی به دلیل مشکلات مالی قایق‌ های تفریحی و دارایی خود را می‌ فروشند

© REUTERS / Stephen KalinСаудовский принц Мухаммед ибн Салман Аль Сауд делает селфи на инвестиционной конференции в Эр-Рияде, Саудовская Аравия
Саудовский принц Мухаммед ибн Салман Аль Сауд делает селфи на инвестиционной конференции в Эр-Рияде, Саудовская Аравия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
یک نشریه امریکایی نوشته است، که شاهزادگان سعودی به دلیل مشکلات مالی اموال و قایق های تفریحی بیرون از کشورشان را می فروشند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، برخی از شاهزادگان سلسله حاکم در عربستان سعودی به دلیل مشکلات مالی در حال فروش املاک و قایق های تفریحی خود در امریکا و اروپا هستند.
به گفته منابع این روزنامه، شاهزادگان در حال خلاص شدن از شر دارایی های خود در خارج از عربستان هستند زیرا محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، بسیاری از منابع مالی را که برای حمایت از عادات خرج کردن غیرعادی خود استفاده می کردند، قطع کرد.
محمد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2018
شاهزادگان سعودی علیه ولیعهد وارد عمل شدند
این نشریه می نویسد، که در سال های اخیر آنها املاک، قایق های تفریحی و آثار هنری به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون دالر فروخته اند.
منابع می گویند، که شاهزادگان برای پرداخت مالیات و نگهداری اموال و همچنین پرداخت هزینه پارکینگ هواپیماها و کشتی ها به پول نیاز دارند.
همچنین گزارش شده است، که در برخی موارد، اعضای سلسله سلطنتی به دلیل تمایل به داشتن "دارایی های کمتر متظاهر" انگیزه دارند تا توجه بیش از حد ولیعهد را جلب نکنند.
به گفته منابع، شاهزاده بندر بن سلطان، که پیش از این ریاست اطلاعات سعودی را بر عهده داشت، در سال ۲۰۲۱ دارایی خود در بریتانیا را به قیمت ۱۵۵ میلیون دالر فروخت. یکی از منابع گفت: "این افراد کار نمی کنند، کارکنان بزرگی دارند و از (ولیعهد محمد) می ترسند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала