Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسنسیو می‌ماند؛ ایسکو از قهرمان کوپا پیشنهاد دارد

© AP Photo / Jose BretonMarco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey
Marco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید در فصل آینده قصد تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنانش دارد.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو آسنسیو و ایسکو دو بازیکن خط میانی رئال مادرید هستند که خیلی کم توسط کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی‌ها از این بازیکنان بازی گرفته می‌شود.
در همین حال؛ الکونفیدنسیال گزارش داده است که هر چند که اقدامات اخیر آسنسیو و تغییر وکیلش به ژرژ مندس بوی جدایی می دهد اما فلورنتینو پرز به شدت حامی ماندن و تمدید قرارداد بازیکن مایورکایی است.
آسنسیو تا تابستان 2023 قرارداد دارد و اگر در این تابستان قراردادش تمدید نشود، رئال باید او را بفروشد تا این بازیکن را در سال 2023 رایگان از دست ندهد اما به گفته الکونفیدنسیال در حال حاضر پرز به شدت حامی تمدید قرارداد اسنسیو است و از هافبک مایورکایی حمایت می کند.
بر اساس ادعای روزنامۀ میرور انگلیس، آرسنال شانس بالایی برای جذب مارکو آسنسیو در صورت ترک رئال ماردید از سوی این بازیکن خواهد داشت.
این در حالی‌ست که، بتیس پس از قهرمانی کوپا دل ری به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست که اگر در میان چهار تیم برتر لالیگا قرار بگیرند و به چمپیونزلیگ بروند، خریدهای ویژه ای خواهند داشت که یکی از آنها ایسکو خواهد بود.
پلگرینی مربی چیلیایی بتیس از زمان حضورش در مالاگا به خوبی ایسکو را می شناسد و می خواهد این هافبک 30 ساله را پس از چهار سال نیمکت نشینی در رئال مادرید به خدمت بگیرد و احیا کند.
ایسکو پس از 9 سال با اتمام قراردادش از رئال جدا خواهد شد که بتیس پیشنهاد قراردادی دو ساله را به وی داده است و البته این بازیکن در تیم آندلوسی به یکی از سه بازیکن پردرآمد تبدیل می شود.
البته سویا با لوپتگی نیز شرایط ایسکو را دنبال می کند اما به نظر می رسد که حضور پلگرینی در تصمیم هافبک مالاگایی نقش مهمی خواهد داشت.
ایسکو در این فصل فقط 275 دقیقه در لالیگا داشته که کاملا مشخص است که آنچلوتی به او اعتمادی ندارد. فصل گذشته البته ایسکو با زیدان به بیش از هزار دقیقه رسیده بود اما باز هم زیاد بازی نمی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала