یک زرادخانه بزرگ اوکراین به دست ارتش روسیه افتاد + ویدیو

عضو شوید
در جریان عملیات نظامی ویژه در اوکراین، متخصصان نیروهای مهندسی ارتش روسیه، کنترول یک زرادخانه ارتش اوکراین در منطقه خارکف به دست گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با نشر ویدیویی همراه با غنائم اعلام کرد که زرادخانه به وسعت چند صد هکتار و انبارهایی با هزاران تن مهمات از جمله گلوله های ساخت غرب می‌باشد.
این وزارتخانه یادآور می‌شود: نیروهای مسلح اوکراین یک زرادخانه با مقدار زیادی مهمات برای توپخانه، خمپاره ها و سیستم های راکت انداز چندگانه، سلاح های دفاع هوایی را رها کردند. در انبارهای زرادخانه مهمات برای سیستم های راکت انداز چندگانه با کلاهک خوشه‌ای همچنان ذخیره می‌شود. همینطور پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین به سمت مناطق مسکونی شهرک ها شلیک می‌کردند و دائماً غیرنظامیان را به خطر می‌انداختند.
همچنان واحدهای مهندسی ارتش روسیه در نتیجه اکتشافات مهندسی در قلمرو زرادخانه، تعداد زیادی مهمات برای سلاح‌های سبک، سلاح های دفاع هوایی و نارنجک های مختلف را در انبارها کشف کردند.
این زرادخانه دارای یک مساحتی چشمگیر و تعداد زیادی انبار و آشیانه ویژه با هزاران تن مهمات توپخانه‌ای، مهمات دفاع هوایی و سلاح‌های سبک است. در آشیانه‌ها، علاوه بر مهمات ساخت شوروی، ماین‌ها و گلوله‌های ساخت کشورهای غربی ذخیره می‌گردیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала