Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری "پوچتینو" به ادامۀ حضور امباپه در پی‌‌اس‌جی

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2022
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن ابراز امیدواری کرد که امباپه قراردادش با این باشگاه را تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن تا تابستان سال جاری با پاری‌سن‌جرمن قرارداد دارد.
تاکنون ناصر الخلیفی، رییس باشگاه و لئوناردو مدیر ورزشی نتوانستند قهرمان جام جهانی 2018 را به تمدید کردن قراردادش متقاعد کنند و حالا تقریبا اکثر رسانه‌ها از پیوستن امباپه به رئال مادرید مطمئن هستند.
با این حال مقدمات پیش قرارداد برای انتقال این بازیکن به برنابئو هنوز نهایی نشده و حالا گفته می‌شود که مشکلات جدیدی در مسیر مذاکرات بین این باشگاه و نمایندگان امباپه به وجود آمده است.
گیلم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، مدعی شده که امباپه خواهان دریافت 100 میلیون یورو بیشتر از دستمزدی است که پیش از این دو طرف بر سر پرداخت آن به توافق رسیده بودند و رئال مادرید نیز این درخواست را رد کرده است.
در تازه‌ترین مورد، مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرجنیتی پاری‌سن‌جرمن پیش از دیدار شاگردانش مقابل لنس در نشست خبری ابراز امیدواری کرد که امباپه قراردادش با این باشگاه را تمدید کند.
او در این باره گفت:
"من دوست دارم او را با خود به تعطیلات و یا حتی خانه خودم ببرم. موضع ما روی مسئله قراردادش مشخص است. ما دوست داریم او بماند و به نظرم بهترین راه برای کیلیان نیز همین است."
سرمربی پاریسی‌ها در ادامه گفت:
"البته فعلا زمان مناسبی برای مطرح کردن چنین موضوعاتی نیست. ما باید اول به هدف خود برسیم و سپس به فکر حل این مشکل باشیم."
در روزهای اخیر، خبرهای از سفر مادر و برادر امباپه به شهر دوحه برای مذاکره کردن با ناصر الخلیفی خبر دادند. اکیپ مدعی است که آن‌ها روی گزینه تمدید قرارداد دو ساله مذاکره می‌‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала