Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای آرامش طوفان - جوکوویچ در خانه دست به راکت می‌شود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نواک جوکوویچ
نواک جوکوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ ستاره شماره یک تنیس دنیا قرار است فردا در بلگراد مقابل لاسلو جره وارد رقابت خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نواک جوکوویچ مرد شماره یک دنیای تنیس با آغاز یک سال طوفانی؛ قرار است که به خانه بازگردد.
او برای این‌که اتفاقات تلخ روز های اول سال 2022 را پشت سر بگذارد فردا در ATP 250 بلگراد مقابل لاسلو جره دست به راکت خواهد شد.
بعد از سه ماه اول سال 2022، دیدن تنیسوری در قد و قامت نواک جوکوویچ با رکورد ضعیف و تلخ (تا به اینجای سال 2 برد و دو باخت) عجیب به نظر می‌رسد. نواک در مسابقات آزاد صربستان از فردا در اولین بازی خود مقابل لاسلو جره به میدان می‌رود تا نتایج فصل‌اش را بهبود ببخشد.
این تنیسور که در آغاز سال به دلیل اخراج شدن از استرالیا نتوانست که در گرنداسلم حضور یابد، از آن زمان تا کنون وی رویدادهای بزرگی مانند مسابقات دوبل مسترز 1000 امتیازی آمریکا را از دست داد. در آن تورنمنت‌هایی که او توانسته در آن شرکت کند، اوضاع برای تنیسور صرب که حتی شماره یک جهان را برای مدت کوتاهی از دست داد، چندان بهبود نیافته است. در ماه فبروری، در مسابقات ATP 500 در دبی او تنها دو بُرد خود در این فصل را کسب کرد، اگرچه در مرحله یک چهارم نهایی توسط ویسلی حذف شد.
بسیار بدنام‌تر، شکست او یک هفته پیش در اولین حضورش در مستر 1000 در مونت کارلو بود، اولین رویداد مهمی که جوکوویچ می‌توانست بدون واکسینه شدن در آن شرکت کند. آلخاندرو داویدویچ اسپانیایی در سه ست جوکوویچ، غافلگیر کند. حالا جوکوویچ با هدف ادامه بازی در خاک رُس برای رسیدن به رولاند گاروس در شرایط بهتری به خانه باز می‌گردد تا دوباره دیدار کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала