Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار کلوپ به بازیکنانش: نباید به یونایتد امتیاز دهیم

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، قبل از مصاف با منچستریونایتد، به بازیکنانش هشدار داد تا بهترین عملکرد خود شان را به نمایش بگذارند و به شیاطین اجازه ندهند تا امتیاز بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب دیدار حساسی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان برگزار خواهد شد و لیورپول از منچستریونایتد در آنفیلد میزبانی خواهد کرد.
در آستانۀ این دیدار حساس یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری به بازیکنانش هشدار داد تا اجازه ندهند شیاطین سرخ با امتیاز آنفیلد را ترک کند.
او به خبرنگاران در مورد تقابل با یونایتد گفت:" از وقتی برنامه زمانی بازی‌ها مشخص شد، این بازی یکی از اولین بازی‌هایی است که هر دفعه در ابتدا به آن نگاه می‌کنم. باید به آن نگاه کنید که قبل و بعد از این بازی، با چه تیم‌های بازی می‌کنید و چگونه باید برایش آماده شد. بازی بین دو تیم از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا با سابقه تاریخی و جنگ‌های بزرگ است."
کلوپ در ادامه افزود:" باید یاد بگیریم با نحوه‌ بازی‌ آن‌ها سازگار شویم. هر دو تیم در حال جنگیدن هستند. آن‌ها به دنبال راه‌یابی به لیگ قهرمانان هستند، پس 90 دقیقه‌‌ پرفشاری خواهد بود. باید مطمئن شویم امتیازی برای بازی فردا در اختیارشان قرار نخواهیم داد. این بازی بسیار مهم است."
سرمربی لیورپول در مورد رابطه‌اش با رالف رانگنیک سرمربی یونایتد که حق استادی بالایش دارد، گفت:" هنوز رابطه‌ خاصی وجود ندارد. با تمام احترام باید بگویم، از زمانی که به انگلیس آمده، با او صحبت نکرده‌ام؛ اما می‌توانید تغییرات و پیشرفت‌هایی که ایجاد کرده را ملاحظه کنید. وقتی به آماده‌سازی مقابل منچستر یونایتد فکر می‌کردم، به رالف فکر نمی‌کردم، بلکه به خودِ تیم یونایتد فکر می‌کردم."
لیورپول در حال حاضر با منچسترسیتی صدرنشین 1 امتیاز اختلاف دارد و برای قهرمانی می‌جنگد و به همین دلیل کلوپ اصرار دارد تا شاگردانش به منچستریونایتد امتیاز ندهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала