Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانواده رونالدو در سوگ نشست؛ کریس از مرگ پسرش خبر داد + عکس

© AFP 2023 / Michael Buholzer Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес
Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینیو صاحب دو فرزند پسر و دختر شدند که یکی از آن‌ها پس از تولد از دنیا رفت.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در انستاگرام از به دنیا آمدن فرزندان دوگانگی خودش خبر داد و اعلام کرد که پسرش پس از به دنیا آمدن در گذشته است. او از صحت و سلامت نامزد و دختر خبر داد و از همه خواست تا به حریم خصوصی‌اش احترام بگذارند.
در بیانیه‌ای کریس آمده است:" با نهایت اندوه مرگ نوزاد خود را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌توانند احساس کنند. فقط تولد دختر ما به ما قدرت می‌دهد تا این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از داکتران و پرستاران برای مراقبت و حمایت ارائه شده تشکر کنیم. ما درد کشیده‌تیم و در این زمان بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسر ما، تو فرشته ما هستی. ما ترا برای همیشه دوست خواهیم داشت."
رونالدو در حالی این خبر را منتشر کرده‌است که چند ماه قبل اعلام کرده‌بود که نامزدش بار دار است و صاحب دو فرزند خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала