Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: کامبک‌ها؟ جادوی باشگاه و بازیکنان است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، با رادیو آنچیو اسپورت گفت‌وگویی مفصلی انجام داده و در موارد مختلف از جمله کامبک‌های این تیم صحبت کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در چند بازی آخر بسیار هیجان انگیز بازی کرده و با وجود این که از حریفان عقب افتاده در نهایت کامبک زده و برابر حریفان به برتری رسیده است.
این تیم در دور یک هشتم نهایی پاریس‌ را با کامبک در برنابئو حذف کرد و چلسی را نیز در 120 دقیقه نفس‌گیر پشت سرگذاشت و راهی نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد.
کهکشانی‌ها شب گذشته در رقابت‌های لالیگا از سویا در نیمه نخست شکست خورد اما در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2-3 به برتری رسید و سه امتیاز مهم را کسب کرد.
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی امروز در گفت‌وگو با رادیو آنچیو اسپورت در مورد فُرم، شرایط و درخشش بی‌نظیر در اسپانیا و اروپا صحبت کرد و به برخی موارد دیگر نیز پرداخت.
وی در مورد کامبک‌های تیمش گفت:" همه بازی‌ها مملو از احساس هستند اما این چیزی نیست که من خواسته باشم. من بازی‌های آرام‌تر را ترجیح می‌دهم. این جادوی باشگاه و بازیکنان است. کمی تا پایان فصل مانده و امیدوار است که پایان خوبی داشته باشیم."
آنچلوتی در مورد شرایط خودش گفت:" مربی بسیار خوش شانسی هستم. با تیمی تلاش می‌کنم که خوشحالی‌های زیادی به ما می‌دهد. باشگاهی بسیار بزرگ و سازماندهی شده هستیم. از رئال مادرید تشکر می کنم که به من فرصت دادند."
کارلتو در مورد چمپیونزلیگ گفت:" رئال به واسطه تاریخ، سنت و کیفیتش می‌تواند تا آخرین لحظه رقابت کند. چالش بسیار سختی مقابل سیتی داریم اما بازی مقابل پی‌اس‌جی و چلسی هم مشکل بود. قانون جدید در مورد گل‌های خارج از خانه باعث می‌شود تا بازیهای حذفی نزدیک‌تر شوند."
سرمربی رئال در مورد امباپه نیز صحبت کرد و گفت:" به لطف این مدیر(پرز)، رئال مادرید در گذشته، حال و آینده همیشه در سطح بالایی بوده، هست و خواهد بود و بازیکنان بزرگی دارند. یک استادیوم جدید خواهیم داشت. رئال مادرید از دهه پنجاه تاریخ‌سازی کرده و خواهد کرد."
او در مورد آسنسیو گفت:" بازیکنی‌است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. مصدومیت زانوی شدیدی داشت که باعث شد تا مدت زیادی از میادین دور باشد. بازیکن مهمی است که به ما کمک می‌کند. در مورد آینده‌اش چیزی نمی‌توانم بگویم. برای تمدید قراردادش با باشگاه صحبت خواهد کرد اما من فقط می‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم."
در پایان وی در مورد تیم مورد حمایت در جام جهانی صحبت کرد و گفت:" از کانادا حمایت می‌کنم که کشور دوم من است و رئیس فدراسیون شان هم ایتالیایی است. به شکل فوق‌العاده ای صعود کردند و بازیکنان خیلی خوبی دارند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала