هشدار آلمان: تحریم گاز روسیه به صنایع غذایی آسیب می‌رساند

© Sputnik / StringerМанометр и вентиль на объекте высокогорной газокомпрессорной станции "Воловец" в Закарпатской области
Манометр и вентиль на объекте высокогорной газокомпрессорной станции Воловец в Закарпатской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
"گیدو زایتلر"، رئیس‌ اتحادیه صنعتی (اتحادیه غذا، نوشیدنی و کیترینگ) آلمان در مصاحبه با گروه رسانه‌ای Funke گفت که تحریم گاز روسیه به صنایع غذایی آلمان آسیب می‌رساند.
به گزارش اسپوتنیک، زایتلر گفت که قطع گاز برای تولید مواد غذایی مضر خواهد بود. این صنعت از لحاظ مصرف گاز پس از صنعت کیمیاوی رتبه دوم را در کشور دارد.
وی نسبت به اختلالات قابل توجهی در تولید هشدار داد که در صورت عدم عرضه گاز کافی به آلمان، مصرف کنندگان افزایش قیمت آن را در سوپرمارکیت ها احساس خواهند کرد.
گیدو زایتلر توضیح داد که برای خشک کردن، پختن یا گرم کردن غذا انرژی زیادی لازم است. رئیس‌ اتحادیه یادآورد شد: بسیاری از شرکت‌های آلمانی در سال های اخیر از نفت به گاز تغییر جهت داده اند تا اقدامات حفاظت از آب و هوا را اجرا کنند. برخی از شرکت های متوسط قبلاً به دلیل قیمت بالای گاز و وضعیت اوکراین مجبور به تعطیلی شده است.
همانطور که اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشتر گرفته بود، اتحادیه اروپا در حال توسعه ششمین بسته تحریمی ضد روسیه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین است. اقداماتی را علیه بخش انرژی و بانک ها در روسیه فراهم می‌کند.
Нефтедобывающие вышки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
امتناع عاجل از گاز روسیه برای آلمان بسیار خطرناک است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала