Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غرور عامل اصلی شکست بایرن برابر ویارئال

© REUTERS / Andreas GebertBayern Münih - Lazio - UEFA Şampiyonlar Ligi
Bayern Münih - Lazio - UEFA Şampiyonlar Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
عضو شوید
بایرن مونیخ با غرور زیادی در برابر ویارئال در دور یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و در کمال ناباوری توسط این تیم اسپانیایی از این رقابت‌ها حذف شد.
به گزارش اسپوتنیک، تساوی ناامیدکننده 1-1 بایرن مونیخ مقابل ویارئال در آلمان و شکست 0-1 در دیدار رفت در خاک اسپانیا باعث شد تا باواریایی‌ها ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند و به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا نکنند.
این ناکامی ممکن دلایل فراوانی داشته باشد اما اصلی‌ترین دلیل آن غرور بایرن مونیخ بود که ویارئال را دست کم گرفت و در نهایت به دست همین حریف ضعیف حذف شد.
زمانی که مراسم قرعه‌کشی انجام شد و بایرن مونیخ به ویارئال خورد، یولیان ناگلزمان متکبرانه گفت که کار حریف را در دیدار رفت تمام خواهند کرد و اجازه نخواهد داد تا دیدار برگشت برنده را مشخص کند.
همچنان حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ در یکی از مصاحبه‌هایش وقتی پرسشی از او در مورد حریف بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرسیده می‌شود، او خندۀ تمسخرآمیز می‌کند و تیم خود شان را کاملا برتر می‌داند.
حالا و پس از حذف بایرن از لیگ قهرمانان اروپا، ویدیوهای صحبت‌های سرمربی و مدیر ورزشی بایرن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و هواداران فوتبال می‌گویند که بایرن بخاطر غرورش باخته نه بازی ضعیف.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала