Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره اینتر دوباره در رادار بارسا قرار گرفت

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
عضو شوید
لائوتارو مارتینز بار دیگر به باشگاه بارسلونا پیوند خورده و به نظر می‌رسد که بلوگرانا در صورت ناکامی در جذب هالند و لواندوفسکی به سراغ این بازیکن خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دو فصل آخر تلاش‌های زیادی برای جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان انجام داد و می‌خواست این بازیکن را جانشین لوئیز سوارز سازد اما ناموفق بود و با وجود توافق شخصی با بازیکن، این انتقال انجام نشد.
حالا که زمزمه جذب ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی از سوی بارسلونا شنیده می‌شود، لائوتارو هم دوباره به بارسلونا لینک شده و نشریه اسپورت مدعی است که اینترمیلان این بازیکن را به بلوگرانا پیشنهاد داده است.
طبق این گزارش، شرایط اقتصادی اینترمیلان خوب نیست و این باشگاه نیاز دارد تا تیمش را در چند پُست تقویت کند. اینزاگی سرمربی اینترمیلان به دو ستاره بارسلونا علاقه دارد و می‌خواهد لائوتارو را بدهد و بازیکنان مورد نظرش را با مقداری پول به دست آورد.
اینتر به ممفیس دپای و میرالم پیانیچ علاقه مند است و تقریبا هر دو بازیکن در پروژه ژاوی نقش مهمی ندارند و بارسا می‌تواند این انتقال را عملی کند.
لاتارو بند فسخ 111 میلیون یورویی دارد و نسبت به مهاجمین دیگر هزینه‌ای کمتر برای بارسا در پی خواهد داشت. ستاره آرجانتینی در این فصل 15 گل زده و می‌خواهد بهترین رکورد فصلی خود را که 17 گل بوده است را پشت سر بگذارد.
گفته می‌شود که اتلتیکومادرید نیز به این بازیکن علاقه دارد و می‌خواهد وی را جانشین لوئیز سوارز سازد که قراردادش در حال اتمام است و در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала