Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رئیس و سرمربی بارسلونا به خیانت هواداران

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، در مورد خیانت هواداران صحبت کرد و اظهار داشت که از کار آن‌ها بسیار شرمنده شده است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برابر آینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2-3 شکست خورد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با قبولی شکست 3-4 از رقابت‌های لیگ اروپا حذف شد.
این دیدار اما یک نکته بسیار جالب داشت و آن حضور پُر تعداد هواداران آلمانی در ورزشگاه بود. گزارش‌ها می‌رساند که شب گذشته نزدیک به 15 تا 20 هزار هوادار تیم آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشته اند و به این ترتیب بازیکنان بارسا احساس این که در خانه بازی می‌کنند را نداشته اند.
براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، در بازی دیشب که 20 هزار هوادار سفیدپوش آینتراخت روی سکوها حضور داشتند و با توجه به چوکی‌هایی که اشغال کرده بودند، معلوم بود که علاوه بر تهیه تکت از بازار سیاه، تعداد زیادی از چوکی‌ها که مربوط دارندگان تکت‌های فصلی بارساست را نیز خریده‌اند
این موضوع خیانت آشکار هواداران بارسلونا محسوب می‌شود و خشم بازیکنان، مربیان و مدیران ارشد باشگاه را در پی داشته است.
خوان لاپورتا رئیس بارسا این موضوع را شرم‌آور عنوان کرده و پس از بازی به بارسا تی وی گفت:" نگران کننده‌ترین چیزی بود که اتفاق افتاد و مایه شرمساری بود. نباید تکرار شود. اطلاعات خوبی داریم و باید بررسی کنیم و اقدام خواهیم کرد. چیزی که اتفاق افتاد ظالمانه و شرم‌آور بود. با آغاز امکان این‌که جلویش را بگیریم نبود؛ با این حال، از این پس محدودیت‌های بیشتری می‌گذاریم و سخت‌گیری بیشتری اعمال خواهیم کرد. ما اطلاعات امنیتی تکت‌ها را داریم. این اتفاق نباید رخ می‌داد. ما بررسی می‌کنیم. به عنوان یک بارسایی، از دیدن این‌که هواداران رقیب بیشتر از هواداران خود ما بودند، شرمنده هستم. احساس شرمندگی می‌کنم و از این اتفاق متأسفم."
ژاوی به این موضوع واکنش تندی داشت و گفت:" ما انتظار یک ورزشگاه 70 هزار نفری را داشتیم ولی به نظر می‌رسید یک بازی فینال است که هواداران تقسیم شده اند. این یک اشتباه عجیب بوده است و باید پیگیری شود."
بسیاری از کارشناسان، لاپورتا را عامل این موضوع می‌دانند زیرا وی در دورۀ ریاست قبلی‌اش به دارندگان تکت‌های فصلی اجازه داد در صورتی که نخواهند برای یک دیدار به ورزشگاه بیایند، می توانند تکت آن دیدار خاص را بفروشند تا بازی های بارسلونا همیشه با حداکثر ظرفیت برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала