Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله اولتراهای سوسیه‌داد به هواداران بتیس + ویدیو

© REUTERS / Kai Pfaffenbach LivepicFootball Soccer - England v Russia - EURO 2016 - Group B - Stade Vélodrome, Marseille, France - 11/6/16 Fans clash in the stadium after the game
Football Soccer - England v Russia - EURO 2016 - Group B - Stade Vélodrome, Marseille, France - 11/6/16 Fans clash in the stadium after the game - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
امشب دو تیم رئال سوسیه‌داد و رئال بتیس به مصاف هم می‌روند اما قبل از این بازی بر هوادان بتیس حمله شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب دو تیم رئال سوسیه‌داد و رئال بتیس از ساعت 23:30 به وقت کابل قرار است در چارچوب لیگ اسپانیا به مصاف هم بروند.
برای این دیدار برخی از هواداران بتیس خواستند این بازی را از نزدیک تماشا کنند و آنان به رئال آرنا رفتند اما بی خبر که مورد حمله گروهی از اولتراهای سوسیه‌داد قرار گرفتند.
بعد از این حمله 5 تن از هواداران بتیس به بیمارستان منتقل شدند.
طبق گزارش "نوتیسیا د گیپوزکوا" یک گروه 50 نفری از اولترا به حدود بیست هوادار بتیس حمله‌ور شدند. این حمله در بار Edelweiss، در Paseo Zorroaga، در نزدیکی ورزشگاه Reale Arena رخ داد.
همانطور که چند تن از ساکنان منطقه به منبع خبری بالا تایید کرده‌اند، ناگهان گروهی از هواداران رادیکال ظاهر شده و شروع به ضربه زدن به هواداران بتیس با انواع اشیاء کرده‌اند که باعث شده 5 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شوند و باعث آسیب دیدن آنها شده‌اند.
ساکنان منطقه به خدمات اورژانس و Ertzaintza که به سرعت با چهار آمبولانس و دو موتر آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، خبر دادند زیرا یکی از شراره‌های حمل شده توسط اولتراها یک وسیله نقلیه را آتش زده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала