Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم یوفا بر مجازات اتلتیکو، سیتی، بارسا و فرانکفورت

© AFP 2023 / FABRICE COFFRINIUEFA
UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
عضو شوید
انتظار می‌رود که یوفا نهاد حاکم بر فوتبال اروپا؛ علیه تیم‌های اتلتیکو، سیتی، بارسا و فرانکفورت تحریم وضع کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ یوفا پس از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا احتمالا وارد عمل شود و برای باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت تحریم وضع کند.
در حالی‌که دو حادثه بازی دو تیم به هم دیگر هیچ ربطی ندارد، با این حال انتظار می‌رود مجازات‌هایی برای هر چهار باشگاه در نظر گرفته شود.
Болельщики во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
ورزش
محرومیت هواداران اتلتیکو از حضور در ورزشگاه در بازی خانگی برابر سیتی
اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی در حالی‌که بازی‌های‌شان در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده بود، یک بازیکن میزبان با ضربه زدن به فیل فودن کارت سرخ گرفت. فودن سپس سعی کرد با غلتیدن به داخل زمین زمان را تلف کند و باعث شد استفان ساویچ او را از زمین بیرون بکشد که منجر به درگیری 22 نفره و جو متشنج شد که پس از سوت تمام وقت دو طرف این درگیری را در داخل تونل هم ادامه دادند.
داور چهارم بازیکنان درگیر را شناسایی کرد و حتی چند نفر از اعضای هر دو تیم به دلیل مشارکت در هرج و مرج شناسایی شدند.
بازیکنان منچسترسیتی در آستانه بازی نیمه نهایی مقابل رئال مادرید با خطر فوری محرومیت مواجه خواهند شد، در حالی که هر بازیکن مجرم سیتی مجازات خود را تا آغاز رقابت‌های 2022/23 به تعویق خواهد انداخت.
بارسلونا و فرانکفورت کابوس خرید تکت بود
هواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a Llibertat banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
ورزش
خیانت هواداران یا فاجعه مدیریتی؟ ۳۰ هزار آلمانی در نیوکمپ چه میکردند؟ + ویدیو
شکست بارسلونا در لیگ اروپا مقابل فرانکفورت برای باشگاه کاتالان هم در داخل و هم خارج از زمین مشکل ساز بود، زیرا حضور گسترده هواداران آلمانی در اطراف ورزشگاه به وضوح قوانین را نقض می‌کرد.
یوفا دستور می‌دهد که طرفداران تیم‌های حریف باید جداگانه با یک بخش خارج از خانه مشخص بنشینند، با این حال هواداران فرانکفورت بسیار بیشتر از 5000 تکت اختصاص داده شده خود داشتند.
هواداران فرانکفورت در سرتاسر استادیوم پخش شدند و تکت‌ها توسط هواداران خانگی فروخته شد و اکنون بارسلونا به عنوان میزبان بازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала