Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راز آمادگی رئال مادرید در بازی بازگشت مقابل چلسی + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که چلسی با سه گل بازی برابر رئال مادرید را در سانتیاگو برنده شده بود، اما عوامل زیادی بر واکنش میزبان تأثیر گذاشت تا به بازی برگردد.
به گزارش اسپوتنیک؛ عواملی وجود داشت که روی روند بازگشت رئال مادرید در بازی برابر چلسی پس از شکست 3-0 تأثیر گذاشت.
پاس درخشان لوکا مودریچ برای گل‌زنی توسط رودریگو، بازیابی توپ ادواردو کاماوینگا که منجر به گل دوم رئال مادرید شد و تقویت هواداران اما سطح آمادگی رئال ممکن است یکی از مهمترین آنها باشد.
کار و آماده سازی مربی بدنسازی آنتونیو پینتوس و کارلو آنچلوتی به بازیکنان رئال مادرید کمک کرد تا در سطح بدنی لازم برای مصاف با تیم‌ها باشند، به خصوص در برابر تیم‌هایی که در این بخش تعیین کننده از فصل برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند.
با وجود این‌که چلسی در طول 90 دقیقه آمار بهتری نسبت به رئال مادرید داشت، شاگردان کارلتو میانگین سرعت بهتر (از 14 به 21 کیلومتر در ساعت) و سرعت بالا (از 21 به 24 کیلومتر در ساعت) را در وقت اضافه ثبت کردند.
در این میان، مرد آنچلوتی در دوی سرعت‌های ثبت شده پیروز شد که یکی از تعیین کننده‌ترین عوامل در فوتبال درجه یک محسوب می‌شود.
چلسی از دقیقه اول تا اواسط نیمه دوم بر دوئل‌های فیزیکی تسلط داشت. از آن لحظه به بعد، رئال مادرید به عقب برگشت تا این‌که رودریگو یکی از گل‌ها را جبران کرد و بازی را به وقت اضافه فرستاد.
کریم بنزما در دقیقه 96 یک ثانیه را به ثمر رساند و رئال مادرید در دقایق باقی مانده از نظر آمادگی جسمانی، ارقام چلسی را بهتر کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала