Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنچ تیم اروپایی با بیشترین گُل در لیگ؛ بایرن در صدر

© AFP 2023 / LLUIS GENELe PSG affronte le Bayern Munich en finale de Ligue des champions à Lisbonne
Le PSG affronte le Bayern Munich en finale de Ligue des champions à Lisbonne - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
تیم‌های بایرن، لیورپول، منچسترسیتی، پاریسن‌جرمن و بروسیا دورتموند، در فصل جاری فوتبالی هجومی ارائه داده‌‌اند و بیشتر از سایر تیم‌ها در لیگ گُلزنی کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، امروز فوتبال هجومی بیشتر مورد پسند واقع می‌شود و تیم‌ها نیز تلاش دارند تا بیشتر گُل بزنند و دل هواداران را به دست بیاورند. برای به ثمر رساندن بیشترین گل، باید ترکیبی از عوامل متعدد وجود داشته باشد. تاکتیک‌های حمله‌محور، مهاجمان خوب و رویکردهای ریسک‌پذیر تا یک تیم بتواند بیشتر گُل بزند و به پیروزی برسد.
در فصل جاری تیم‌های بایرن، لیورپول، منچسترسیتی، پاریسن‌جرمن و بروسیا دورتموند، فوتبال هجومی ارائه داده‌‌اند و بیشتر از سایر تیم‌ها در لیگ گُلزنی کرده‌اند.
در این میان تیم بایرن مونیخ با به ثمر رسانده 82 گُل در رده نخست تیم‌های مطرح اروپا قرار دارد که بیشترین گُل را در فصل جاری به ثمر رسانده است. این تیم در 29 بازی موفق به زدن این تعداد گُل شده و حد اوسط گُلزنی این 2.82 در هر بازی بوده است.
پس از بایرن لیورپول قرار دارد که موفق به زدن 79 گُل شده و مهاجمان این تیم نمایش بسیار درخشان داشته اند. حد اوسط گُلزنی این تیم در هر بازی 2.54 بوده و در 31 بازی موفق به زدن این تعداد گُل شده اند.
سیتی سومین تیم است که موفق به زدن 70 گُل در در 31 بازی شده و حد اوسط گُلزنی این تیم 2.25 بوده است.
پاریسن‌جرمن با زده 68 گُل تیم چهارم است و موفق شده این تعداد گُل را در 29 بازی به ثمر برساند. حد اوسط گُلزنی این تیم 2.3 گُل در هر بازی بوده است.
در رده پنجم نیز بروسیا دورتموند قرار دارد که موفق به زدن 66 گُل در 29 بازی شده و نمایش خوبی داشته است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала