Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودیگر دوباره تیتر درشت خبری؛ آنتونیو به زودی از چلسی جدا می‌شود

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2022
عضو شوید
پس از حذف شدن چلسی از لیگ قهرمانان؛ حالا آینده آنتونیو رودیگر بیشتر در هفته‌های آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونیو رودیگر شب قبل در بازی برگشت چلسی مقابل رئال مادرید، درخشان ستاره تیم لندنی بود.
با حذف شدن آبی‌ها اما آینده این بازیکن آلمانی در 7 روز آینده به شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.
او که شب قبل یک گل نیز به رئال زد، شرایط وی مورد توجه رئال مادرید نیز قرار دارد در حالی‌که او را پاریسن‌جرمن نیز دنبال می‌کند.
البته گفته می‌شود که من‌یونایتد نیز به این مدافع ابراز علاقه کرده زیرا رالف رانگنیک سرمربی موقت فعلی وی را به عنوان خرید تابستانی، به سران باشگاه پیشنهاد کرده است.
این در حالی‌ست که بارسلونا ماه گذشته با نمایندگان این بازیکن وارد مذاکره شده بود.
با تایید خروج چلسی از اروپا، انتظار می‌رود باشگاه‌های خارج از انگلیس تلاش‌های خود را برای متقاعد کردن رودیگر به امضای قرارداد با آنها در تابستان امسال، شدت خواهند بخشید.
رودیگر از زمان حضور سرمربی در جنوری 2021 به عنوان یکی از رهبران تیم توماس توخل ظاهر شده است. عملکرد و تاثیر او در استمفورد بریج چشم باشگاه‌های نخبه اروپایی را به خود جلب کرده است.
در شرایطی که چلسی به دلیل فروش معوقه باشگاه، در وضعیت نوسانی قرار دارد، آبی‌ها فعلا نمی‌توانند مانع خروج این بازیکن شوند.
آنها بر سر یک قرارداد جدید وارد مذاکره شده بودند و خوش بینی‌هایی وجود داشت که قبل از تحریم آبراموویچ مالک باشگاه، تمدید آن امکان پذیر است. اما تا زمانی که مالکان جدید چلسی را در دست نگیرند، این برنامه‌ها اجرا نخواهد شد، اگرچه این امر تا حد زیادی اجتناب‌ناپذیر است که رژیم جدید به‌عنوان یک موضوع فوری به دنبال پیوند رودیگر با شرایط جدید باشد.
رودیگر بدون شک یکی از پرتقاضاترین نقل و انتقالات بازار در تابستان خواهد بود و پس از فصلی که به طور گسترده به عنوان یکی از ثابت‌ترین مدافعان اروپا شناخته می‌شود، یکی از داغ‌ترین بازیکنان فصل نزدیک خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала