کشورهای اتحادیه اروپا آماده اند گاز یک دیگر را بدزدند

© Sputnikکشورهای اتحادیه اروپا آماده اند گاز یک یکدیگر بدزدند
کشورهای اتحادیه اروپا آماده اند گاز یک یکدیگر بدزدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
اروپا به عجله به دنبال جایگزینی برای گاز روسیه است اما آنها دچار مشکلاتی در این راه شدند.
به گزارش اسپوتنیک، اروپا به سرعت به دنبال جایگزینی برای گاز روسیه است - تحریم تامین انرژی از روسیه هنوز ارائه نشده است، اما به طور فعال در حال بحث است. برخی از گزینه ها در حال حاضر بررسی می شوند، البته با برخی تعدیل ها. با این حال، ناگهان مشکل دیگری بوجود آمد: کشورهای اتحادیه اروپا شروع به مبارزه با یکدیگر برای حق دریافت منبعی کردند که برای هر یک از آنها ضروری است.
پس از شروع عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، بیست و هفت کشور اتحادیه اروپا در صفحه اول روزنامه های خود پیشنهادی ارائه دادند و گفتند که ما از خرید گاز روسیه خودداری خواهیم کرد و آن را با فروشندگان دیگر گاز جایگزین می کنیم.
انتخاب جایگزین ضعیف بود: الجزایر، قطر، ایالات متحده آمریکا، آذربایجان و نیجریه در میان ناجیان احتمالی نام برده شدند. به نظر می رسید که اروپا چیزی برای نگرانی ندارد، البته با هزینه ای بسیار بیشتر در مقایسه با آنچه که برای سوخت روسیه می پردازد. اما اکنون معلوم شده است که عملاً کسی وجود ندارد که از او گاز جایگزین بگیرد.
اولین ناجی بالقوه آمریکا. به گزارش دویچه وله، واشنگتن به اروپایی ها قول داده است که 15 میلیارد متر مکعب در سال به آنها کمک کند. اما حجم منابع نجات پیش بینی شده توسط ایالات متحده تنها 10 درصد از اندازه آن سیاهچاله در حال ظهور تقاضای گاز اروپا را می توان تامین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала