Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کاناوارو به شایعه حضور روی نیمکت تیم ملی ایتالیا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کاناوارو بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا
کاناوارو بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2022
عضو شوید
فابیو کاناوارو مدافع سابق تیم ملی ایتالیا به شایعه جانشینی روبرتو مانچینی واکنش نشان داد و گفت که این موضوع حقیقت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل تیم ملی ایتالیا در چارجوب اولین بازی مرحله پلی‌آف راهیابی به جام‌جهانی 2022 قطر، در کمال ناباوری مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد تا مثل جام جهانی گذشته، باز هم این رقابت را از دست بدهد.
پس از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که روبرتو مانچینی از هدایت آتزوری کنار گذاشته خواهد شد و فابیو کاناوارو جانشین وی در تیم ملی ایتالیا خواهد شد.
مانچینی پس از اوج گرفتن این شایعات اظهار داشت که فوتبال پستی و بلندی زیادی دارد و وی با وجود ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2022 قطر، به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد.
حالا فابیو کاناوارو مدافع سابق تیم ملی ایتالیا نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفته است که این موضوع حقیقت ندارد.
او به خبرنگاران در این مورد گفته است:" طبیعی است که وقتی ایتالیا به تورنمنت مهمی مانند جام جهانی نرسد، موقعیت‌ها و نام‌های خاصی به روزنامه‌ها راه پیدا کنند. من بازیکن سابق و کاپیتان ایتالیا بودم، اما حقیقت این است که هرگز واقعیتی در آن شایعات وجود نداشت. من از این صحبت‌ها راضی بودم، زیرا به این معنی است که من به‌عنوان مربی خوب کار کردم، اما ما هرگز مذاکره‌ای نداشتیم."
این در حالی‌ست که قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال 2026 اعتبار دارد و طرفین از همکاری با هم راضی اند و به نظر نمی‌رسد تغییری در کادر فنی تیم ملی ایتالیا ایجاد گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала