عمران‌ خان: مبارزه در برابر "توطئه خارجی" از امروز آغاز می‌شود

© AP Photo / Alexei DruzhininPakistan's Prime Minister Imran Khan attends a session of the Shanghai Cooperation Organization summit in Bishkek, Kyrgyzstan, Friday, June 14, 2019.
Pakistan's Prime Minister Imran Khan attends a session of the Shanghai Cooperation Organization summit in Bishkek, Kyrgyzstan, Friday, June 14, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2022
عضو شوید
نخست‌وزیر برکنار شده پاکستان امروز (یکشنبه، 10 اپریل) اعلام کرد که کشورش در معرض "توطئه خارجی برای تغییر حکومت" قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عمران‌خان در توییتر اش نکاشته است: پاکستان در سال 1974 به یک کشور مستقل تبدیل شد، اما امروز مبارزه برای آزادی دوباره در برابر توطئه خارجی برای تغییر حکومت آغاز می‌شود.
وی افزود: همیشه مردم کشور هستند که از حاکمیت و دموکراسی خود دفاع می‌کنند.
دیروز شنبه پارلمان پاکستان به دولت عمران‌خان رای عدم اعتماد داد، در حالی که رئیس و معاون رئیس مجلس قبل از این استعفای خود را ارائه کردند و پارلمان روز دوشنبه به نخست وزیر جدید رای خواهد داد.
عمران خان از پاکستانی‌ها خواسته بود تا برای لغو آنچه که وی تلاشی برای تضعیف حاکمیت کشور توصیف کرد، اقدام کنند و گفت که تلاش‌ها برای منزوی کردن او نشان دهنده خشم واشنگتن از مخالفت او با سیاست‌هایش در منطقه است.
وی قدرت‌های خارجی را مسوول بحران سیاسی کنونی در کشورش دانسته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала