Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 6 – ساوتهمپتون 0؛ هشدار به رئال

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
چلسی پس از دو باخت پُر گُل، ورزشگاه سنت مریز را آتش زد و برابر ساوتهمپتون به پیروزی پُر گُل دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی که هفته گذشته برابر برنتفورد با نتیجه سنگین شکست خورده بود، امشب در چهارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه سنت مریز مهمان ساوتهمپتون بود و با نتیجه 0-6 به برتری رسید.
چلسی این بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 6 توسط مارکوس آلونسو به گُل برتری رسید. میسون مونت در دقیقه 16 گُل دوم را به ثمر رساند. تیمو ورنر در دقیقه 21 و کای هاورتز در دقیقه 31 دو گُل دیگر به حریف زدند تا نیمه نخست با نتیجه 0-4 به سود آبی‌ها به پایان رسید.
در نیمه دوم چلسی همانند نیمه نخست تهاجمی ظاهر شد و ورنر در دقیقه 49 دومین گُل خود و پنجمین گُل تیمش را به ثمر رساند. مونت در دقیقه 54 دبل کرد و ششمین گُل تیمش را وارد دروازه ساوتهمپتون کرد.
چلسی در ادامه چند موقعیت دیگر برای باز کردن دروازه حریف داشت اما ناموفق بود و این بازی با نتیجه 0-6 به برتری رسید و دو شکست تلخ برابر برنتفورد و رئال مادرید را به فراموشی بسپارد.
با این نتیجه آبی‌ها 62 امتیازی شدند و در جایگاه سوم همچنان ماندند. ساوتهمپتون نیز 36 امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала