Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت هواداران آرسنال با خرید ادن هازارد از رئال + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия
ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که گفته می‌شود آرسنال قصد خرید ادن هازارد را دارد اما حالا با مخالفت هواداران نسبت به این بازیکن روبرو شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد وینگر بلجیمی رئال مادرید که اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته، تنها در 9 بازی در تمام رقابت‌های فصل جاری به میدان رفته است.
او یکی از بزرگترین خریدهای ناموفق تاریخ غول لالیگا بوده و از سه سال پیش که از چلسی خریداری شد، تنها 6 گل به ثمر رساند. با توجه به این‌که هازارد به وضوح جایی در برنامه‌های کارلو آنچلوتی ندارد، مادرید اکنون آماده است تا از او جدا شود.
فوت مرکاتو گزارش کرده که آرسنال به عنوان یک مقصد بالقوه غافلگیرکننده برای این بازیکن ظاهر شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که توپچی‌ها با نمایندگان هازارد بر سر احتمال معامله مذاکره کرده‌اند.
مردان آرتتا به دنبال تکمیل قرارداد قرضی اولیه برای این بازیکن 31 ساله هستند، در حالی‌که هنوز یک سال از قرارداد او با رئال باقی مانده است. چنین معامله‌ای شامل گزینه‌ای برای توپچی‌ها می شود تا او را برای همیشه به امارات بیاورند.
اما این خبر مبنی بر این‌که آرسنال در نظر دارد به هازارد یک شروع جدید را در نظر دارد مورد توجه هواداران توپچی‌ها قرار نگرفت. آنها از آرتتا خواسته‌اند که این قرارداد را متوقف کند و از او خواسته‌اند که بازیکن سابق چلسی را امضا نکند.

یکی از آنها در توییتی نوشت: "آرسنال باید خرید چلسی را رد کند! آرتتا لطفاً این اشتباه را که ادن هازارد را به خدمت بگیرد، مرتکب نشود." یکی دیگر اضافه کرد: هازارد به آرسنال ممکن است برای مدتی طولانی ESR را به نیمکت نشینی محکوم کند." نفر سوم گفت: "ادن هازارد فعلی ممکن است بدترین کار تاریخ آرسنال باشد." نفر چهارم در توییتی نوشت: "متاسفم، اما این از نظر عملکرد، تناسب اندام، مالی یا سطح روحی معنا ندارد." یکی دیگر افزود: "اگر هازارد به آرسنال بیاید و خوب باشد، این استثناست، به معنای واقعی کلمه 1 در 10 شانس است که او خوب نیست، اما خوب است. این ریسک بیش از حد است و پاداش کافی نیست." یکی از هواداران در پایان گفت: "کارنامه آرسنال در گرفتن بازیکنان تبعیدی و بازگرداندن آنها دردسر است. من به جذب بازیکنان جوان‌تر خوشحالم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала