Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 0 – تاتنهام 4؛ کونته با تحقیر جرارد به سهمیه نزدیک‌تر شد + عکس

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2022
عضو شوید
تاتنهام با درخشش سون هیونگ مین موفق به شکست استون ویلا در ویلا پارک شد و جایگاه خودش را در بالای جدول استحکام بخشید.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم استون ویلا و تاتنهام، در چهارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه 0-4 به سود شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.
تاتنهام این دیدار را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به گُل برتری دست یافت. این تیم در دقیقه 3 با سون هیونگ مین به گُل رسید و از حریف پیش افتاد. نیمه نخست این دیدار گُل دیگری نداشت و تاتنهام با برتری راهی رختکن شد.
با آغاز نیمه دوم، طوفان تاتنهام ادامه داشت و این تیم در دقیقه 50 با دژان کولوسفسکی به گُل دوم رسید. پس از گُل دوم تاتنهام برای دقایق زیر فشار بود اما شاگردان جرارد موفق نشدند تا دروازه این تیم را باز کنند.
شاگردان کونته در دقیقه 66 به گُل سوم رسیدند و سون دبل کرد. در دقیقه 71 گُل چهارم از راه رسید و ستاره کره‌ای تاتنهام موفق شد برابر استون ویلا هتریک کند.
در ادامه هر دو تیم موفق به زدن گُل نشدند و این بازی با برتری هاتسپر به پایان رسید و این تیم با امتیازات کامل خانۀ حریف را ترک کرد.
با این پیروزی تاتنهام 57 امتیازی شد و در جایگاه چهارم ماند تا اصلی‌ترین نامزد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شناخته شود.
استون ویلا نیز با با 36 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت تا عملاً شانسی برای رسیدن رقابت‌های اروپایی نداشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала