Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ثابت شد؛ "برایتویت" در بارسا جایی ندارد

© REUTERS / Nacho DoceMartin Braithwaite, jugador del FC Barcelona
Martin Braithwaite, jugador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
عضو شوید
در بازی شب گذشته بارسلونا مقابل آینتراخت فرانکفورت، ژاوی می‌توانست از بازیکن دنمارکی استفاده کند؛ اما این کار را انجام نداد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم‌های فوتبال آینتراخت فرانکفورت و بارسلونا در چهارچوب بازی رفت از مرحلۀ یک چهارم نهایی لیگ اروپا در کومرز بارنک آرنا به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا کار صعود به نیوکمپ کشیده شود.
بارسلونا شب گذشته از آداما ترائوره، اوبامیانگ و فران تورس در خط حمله استفاده کرد و در نیمۀ دوم با وجود این که به گل نیاز داشت و آینتراخت ده نفره شده بود از برایتویت استفاده نکرد.
با توجه به این که ممفیس دیپای که اصلی‌ترین بازیکن تعویضی ژاوی در خط حمله به حساب می‌رود مصدوم بود و لوک دی‌یونگ دیگر مهاجم بارسلونا نیز کرونا دارد، سرمربی جوان اسپانیایی می‌توانست از مارتین برایتویت استفاده کند که این کار را انجام نداد و حتی یک دقیقه هم به وی اجازۀ بازی نداد.
از زمان بازگشت از مصدومیت در 20 جنوری در کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو، این بازیکن دنمارکی در مجموع 24 دقیقه بازی کرده است.
پیش از این ژاوی در مصاحبه‌ای گفته بود که برایتویت یک گزینۀ دیگر در خط حمله برای بارسلونا است و با استفاده از سیستم چرخشی می‌تواند دقایقی برای بارسا بازی کند.
چند روز پیش، اسپورت فاش کرد که برایتویت اگر بخواهد در جام جهانی قطر در ترکیب تیم ملی دنمارک حضور داشته باشد، مجبور است تابستان امسال بلوگرانا را به مقصد تیمی دیگرترک کند.
طبق ادعای اسپورت اگر او در بارسا بماند، دقایق بازی کم خواهد داشت و در نتیجه شانس حضور او در تیم ملی دنمارک کم است.
کسپر هیولمند سرمربی تیم ملی دنمارک، گزینه‌های خوبی در خط حمله دارد و می‌تواند به جای برایتویت از آن‌ها در ترکیب خود استفاده کند و اگر مارتین نتواند بازی‌های منظمی را انجام دهد ممکن است نتواند به قطر به همراه وایکینگ‌ها سفر کند.
برایتویت که در سال 2024 قراردادش تمام می شود، یکی از بازیکنانی است که بارسا می تواند از طریق او پول بدست بیاورد و برعلاوه برطرف کردن بحران مالی، برای خرید بازیکنان مدنظر از آن‌ها استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала