کمک ایالات متحده به اوکراین؛ لایحه وام و اجاره برای اوکراین از سوی سنای امریکا تصویب شد

© AP Photo / Carolyn KasterКапитолий в Вашингтоне
Капитолий в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
عضو شوید
سناتورهای امریکایی به اتفاق آرا از سند لایحه وام و اجاره برای اوکراین حمایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه پالیتیکو گزارشی را به نشر رسانده است که در آن گفته شده است که این طرح به منظور ساده سازی ارائه کمک های نظامی به اوکراین تدوین شده است.
در این لایحه آمده است : "این لایحه به طور موقت برخی محدودیت‌های مربوط به اختیارات رئیس‌جمهور برای اجاره دادن یا تحویل تجهیزات نظامی را در صورتی که برای دولت اوکراین در نظر گرفته شده باشد و برای محافظت از افراد غیرنظامی ضروری باشد، حذف می‌کند."
گفته شده است که در میان تحویل‌های احتمالی، "قابلیت‌ها و ابزارهای سایبری" ایالات متحده است.
Сотрудница Центрального НИИ Эпидемиологии Роспотребнадзора в Москве, где разработана и зарегистрирована тест-система на выявление мутации коронавируса N501Y  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
لابراتوارهای بیولوژیکی امریکا در قلمرو اوکراین
این لایحه همچنین پیشنهاد می‌کند که هرگونه "حمله سایبری" روسیه به زیرساخت‌های حیاتی مهم اوکراین به عنوان "حمله مسلحانه" در نظر گرفته شود.
این سند در ژانویه به سنای آمریکا ارائه شد و در اوایل اپریل، در ارتباط با حوادث اوکراین، توسط کمیته روابط خارجی مورد بررسی قرار گرفت. این لایحه پس از تصویب آن در سنا، در صورت تصویب در مجلس نمایندگان به امضای رئیس جمهور ایالات متحده گذاشته شده و تنها پس از آن به قانون تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала