زاخارووا: روسیه آماده ادامه همکاری با پاکستان بر مبنای برابری است

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که روسیه قصد دارد به همکاری با پاکستان در شرایط برابر ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، روز چهارشنبه در یک نشست توجیهی گفت: ما به نوبه خود آماده ادامه همکاری با پاکستان به صورت مساوی و با در نظر گرفتن منافع یکدیگر هستیم.
عمران خان نخست وزیر پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عمران خان برکنار شد
زاخارووا این واقعیت را مورد توجه قرار داد که زمانی که از نخست وزیر پاکستان خواسته شد تا سفر خود به مسکو را لغو و سپس متوقف کند، تحت فشارهای بی رحمانه ای قرار گرفت. سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود: هنگامی که این خواسته‌ها از سوی او رد شد، ایالات متحده تصمیم گرفت به سادگی فرد نافرمان را مجازات کند؛ عمران خان و گروهی از اعضای حزب وی ناگهان به صف مخالفان پیوستند و بلافاصله موضوع رای عدم اعتماد به رئیس دولت به مجلس کشیده شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد، که خود نخست وزیر بارها اعلام کرده بود که توطئه علیه وی از خارج الهام گرفته و از خارج تامین مالی شده است.
زاخارووا گفت: "ما انتظار داریم که رای دهندگان پاکستانی هنگام آمدن به انتخابات که ظرف 90 روز پس از انحلال مجلس ملی برگزار می شود، از این شرایط مطلع شوند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала