Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نهایی یونایتد برای گزینش سرمربی دایمی؛ تن هاگ دست یافتنی‌تر از قبل

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2022
عضو شوید
منچستریونایتد برای انتصاب اریک تن هاگ سرمربی آژاکس روی نیمکت‌اش به عنوان سرمربی جدید نزدیک شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ مارک اوگدن نویسنده ارشد رسانه‌ی ESPN از قول منابع‌اش مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد تلاش دارد تا گزینش اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدیدش را نهایی سازد.
تن هاگ 52 ساله که ماه گذشته با یونایتد مصاحبه کرد، نام‌اش در کنار نام‌های مائوریسیو پوچتینو از پاریسن‌جرمن، لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا و جولن لوپتگی از سویا در فهرست نهایی چهار نفره ذکر شد. توماس توخل از چلسی و یولیان ناگلزمن از بایرن مونیخ به دلیل تعهدی که به کارفرمایان فعلی خود داشتند، به عنوان گزینه‌های دست نیافتنی رد شدند.
منابعی در انگلیس و هالند به ESPN گفته‌اند که یونایتد روی تن هاگ به عنوان سرمربی جدیدش راضی شده و سرمربی آژاکس آماده است تا قهرمان هالند را ترک نموده و در پایان فصل هدایت اولدترافورد را بر عهده بگیرد.
پیگیری یونایتد برای یک سرمربی جدید توسط مدیر فوتبال جان مورتاگ و مدیر فنی دارن فلچر انجام شده که به مدیر اجرایی ریچارد آرنولد گزارش داده‌اند و جوئل گلیزر رئیس مشترک تصمیم نهایی در مورد این انتصاب را دارد.
در حالی‌که برخی در یونایتد به پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن فکر می‌کنند، منابع به ESPN گفته‌اند، آرنولد و گلیزر موافق هستند که تن هاگ بهترین نامزد برای جانشینی رالف رانگنیک سرمربی موقت است که از دسامبر هدایت این تیم را برعهده داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала