Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت فرایبورگ علیه بایرن؛ سه امتیاز صدرنشین بوندسلیگا گرفته می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2022
عضو شوید
باشگاه فرایبورگ به دلیل این که بایرن مونیخ در جریان پیروزی 1-4 برابر این تیم برای لحظاتی با 12 بازیکن بازی کرده‌است، علیه صدرنشین بوندسلیگا شکایت کرده و خواهان لغو این نتیجه است.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ در آغاز هفته و در جریان پیروزی 1-4 برابر فرایبورگ، لحظاتی را با 12 بازیکن در زمین سپری کرده و این موضوع سبب شده تا گمانه‌ها در مورد پس گرفتن سه امتیاز از این تیم مطرح شود.
در آن دیدار یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ، در دقیقه 85 بازی تصمیم به تعویض گرفت و سابیتزر و نیکلاس زوله را به جای کومان و تولیسو وارد زمین کرد اما یکی از بازیکنان باواریایی‌ها از زمین خارج نشد و بدین ترتیب دو بازیکن وارد شد و تنها یک بازیکن خارج شد و این قضیه باعث شد تا بایرن مونیخ با 12 بازیکن مقابل فرایبورگ قرار بگیرد.
این موضوع واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت و رقبأ بایرن خواهان پس گرفتن سه امتیاز این بازی از صدرنشین بودند.
امروز هم باشگاه فرایبورگ به صورت رسمی از این باشگاه شکایت کرد و از سازمان بوندسلیگا خواست تا نتیجه را مطابق قوانین لیگ برگرداند و عدالت را تأمین کند.
قوانین سازمان لیگ بوندسلیگا نشان می‌دهد که اگر طرف مقصر شناخته شود، نتیجه باید برگردانده شود، اما داور اصلی کریستین دینگرت در گزارش بازی نوشته است که این اشتباه داور چهارم بوده و بایرن در آن نقشی نداشته است.
این که آیا درخواست فرایبورگ برای کسب امتیاز موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. اما با توجه به اینکه این باشگاه در رقابت بین چهار تیم برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، آنها مشتاق خواهند بود تا قوانین را همانطور که در ابتدا پیشنهاد شده بود عملی کننده و سه امتیاز به حساب شان واریز کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала