حالا امریکا نفت بیشتر از روسیه می خرد

© Fotolia / Chat_a4Заправка бензобака автомобиля
Заправка бензобака автомобиля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2022
عضو شوید
ایالات متحده امریکا عرضه نفت از روسیه را در یک هفته 43 فیصد افزایش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، پوپوف معاون رئیس شورای امنیت گفت: ایالات متحده عرضه نفت از روسیه را در یک هفته 43 فیصد افزایش داد.
میخائیل پوپوف معاون دبیر شورای امنیت در مصاحبه ای با روزنامه کومسومولسکایا پراودا گفت: طی هفته گذشته، مقامات ایالات متحده عرضه نفت از روسیه را 43 درصد افزایش داده اند.
Установка для добычи нефти - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2022
امارات متحده عرب: بازار انرژی بدون نفت روسیه دوام نخواهد آورد
قابل ذکر است که امریکا اروپایی‌ها را مجبور به اعمال تحریم‌های ضدروسی کرده، در حالی که خودشان نه تنها به واردات نفت از روسیه ادامه می‌دهند، بلکه عرضه "طلای سیاه" را طی هفته گذشته 43 فیصد افزایش دادند و به 100هزار بشکه در روز رساندند! علاوه بر این، واشنگتن به شرکت های خود اجازه داد تا کودهای معدنی را از روسیه صادر کنند و آنها را به عنوان کالاهای ضروری به رسمیت شناخت.
به گفته وی، اروپا باید منتظر "غافلگیری"های مشابه دیگر از ایالات متحده باشد. پوپوف تاکید کرد که "واشنگتن هنوز به اروپایی ها اجازه انجام اقدامات مشابه را نمی دهد."
در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. در پاسخ، کشورهای غربی تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعلام کردند که عمدتاً در بخش بانکداری و عرضه محصولات با تکنالوژی پیشرفته بود.
Здание парламента Венгрии в Будапеште - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
اتحادیه اروپا نفت و گاز روسیه را تحریم نمی کند
کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی نامید که شبیه هیچ جنگ دیگری نیست. مقامات بر آمادگی خود برای چنین تحولی تاکید کردند و اطمینان دادند که به تعهدات اجتماعی خود ادامه خواهند داد. بانک روسیه در حال انجام اقداماتی برای تثبیت وضعیت در بازار ارز است. مقامات همچنین از انتقال پرداخت برای تامین گاز به کشورهای غیردوست به روبل خبر دادند. علاوه بر این، دولت طرحی برای مقابله با اقدامات محدودکننده تهیه کرده است که شامل حدود صد ابتکار است. مقدار بودجه آن حدود یک تریلیون روبل خواهد بود.
بایدن روز پنجشنبه تصمیم خود را برای آزادسازی یک میلیون بیلر در روز از ذخایر استراتژیک این کشور طی شش ماه اعلام کرد. رئیس‌جمهور امریکا همچنین از تولیدکنندگان نفت امریکا خواست تا تولید نفت خود را فعال‌تر افزایش دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала