Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: بازی با سویا یک فینال است، به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا هستیم

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با سویا، اعلام کرد که به دنبال بهترین جایگاه در لالیگا و قهرمانی در لیگ اروپا است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از دو هفته، فردا شب قرار است بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و در چهارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا، به مصاف سویا برود و برابر تیم دوم جدول کار سختی دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با حریف اندلسی، اظهار داشت که این دیدار یک فینال است و تیمش به دنبال دنبال بهترین جایگاه در لالیگا و قهرمانی در لیگ اروپا است.
وی در مورد تقابل با سویا گفت:" این بازی هم مثل یک فینال برای ماست. پس از یک دوره که نتایج خوبی کسب کردیم، حالا شانس این را داریم تا به رتبه دوم برسیم. بازی با سویا، آزمون دیگری برای اثبات ارزش‌های تیم است و هرچند سویا در بهترین فرمش نیست ولی قطعا رقیبی سرسخت خواهد بود. لوپتگی مربی بسیار خوبی است و همیشه او را ستوده‌ام. او کارش در سویا را بسیار خوب انجام داده ولی ما در خانه بازی داریم و بهترین فرصت برای رسیدن به رده دوم است. فردا به حمایت هواداران ‌نیاز داریم و امیدوارم روز خوبی در ورزشگاه شاهد باشیم."
ژاوی در مورد آینده دمبله گفت:" من او را خوشحال می بینم، او را درگیر کار در مسائل تیم می‌بینم. من هیچ شکایتی از او ندارم و این به او بستگی دارد. روشن هستم. او توانایی‌های زیادی دارد و اگر کار کند می‌تواند در پست خود بهترین در جهان باشد. او برای ما نیز تفاوت ایجاد می‌کند. او بازیکن بسیار خوبی برای نحوه بازی ما است."
سرمربی بارسا در مورد پیروزی تیم زنان در ال‌کلاسیکو گفت:" من از کاری که تیم زنان انجام می‌دهد لذت می‌برم. دوست داشتم روز گذشته آنها را تماشا کنم و فکر می‌کنم آنها الگویی هستند که بارسلونا باید باشد. آنها در سال‌های اخیر از این مدل حمایت کرده‌اند."
وی در مورد جذب رودیگر نیز صحبت کرد و گفت:" در مورد بازیکن تیم دیگر صحبت نمی‌کنم. مسئولان باشگاه کارشان برای تقویت تیم را به بهترین شکل انجام می‌دهند."
هرناندز در مورد تقابل رئال با سلتا در بالایدوس نیز پرداخت و گفت:" امیدوارم از ورزشگاه بالایدوس خبرهای خوبی بشنویم و رئال امتیاز از دست بدهد. این می‌تواند انگیزه ‌ما را مضاعف کند ولی تحت هر شرایطی تمرکز روی بازی خود ما است. اگر ما بازی با سویا را نبریم، ناکامی احتمالی رئال دیگر اهمیتی نخواهد داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала