Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی سویا: این بارسا می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain head coach Julen Lopetegui
Spain head coach Julen Lopetegui - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2022
عضو شوید
جولن لوپتگی سرمربی سویا، در نشست خبری قبل از مصاف با بارسلونا، اظهار داشت که این تیم توانایی و پوتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سویا و بارسلونا، فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ و در چهارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا، به مصاف هم خواهند رفت و برنده این دیدار رده دوم جدول را از آن خود خواهد کرد.
جولن لوپتگی سرمربی سویا در نشست خبری قبل بازی فردا با بارسلونا حضور یافت و این تیم را به عنوان یک رقیب ستود و آن‌ها را بهترین تیم فعلی اروپا معرفی و اظهار داشت که بلوگرانا توانایی و پوتانسیل قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را دارند.
او گفت:" هر بازی در لالیگا سخت است اما فرم فعلی بارسلونا باعث پیچیدگی شرایط می‌شود. این به ما انگیزه می‌دهد که جاه طلب باشیم و به اهداف خود بیشتر فکر کنیم .هدف ما پیروزی برابر تیمی است که اکنون قادر به قهرمانی در لیگ قهرمانان است. ما باید بر دشواری‌ها غلبه کنیم و خود را به عنوان یک تیم آماده و مطمئن نشان دهیم ."
لوپتگی در ادامه در مورد تیمش صحبت کرد و گفت:" شرایط اندکی سخت است زیرا فرناندو عمل شده و دلانی مصدوم است. البته این‌ها ما را محدود می‌کند اما با خوشحالی و اراده مقابل رقیبی قرار می‌گیریم که نه تنها در اسپانیا بلکه در سراسر اروپا دارای بهترین فرم است. با توجه به تیم و بازی آن‌ها سخت‌ترین حریف ممکن برای هستند."
لوپتگی در حال به توصیف از ژاوی و شاگردان پرداخته که در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول قرار دارد و اگر این بازی را ببازد جایگاه خود را به آبی‌اناری‌ها خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала